شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
کد خبر : 57392

در گفت‌وگو با شهر بورس؛

بهنام مرادی: افزایش دامنه نوسان مفید است

بهنام مرادی: افزایش دامنه نوسان مفید است
بهنام مرادی کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه از افزایش دامنه نوسان استقبال می‌کنیم، گفت: این اتفاق برای بازار مفید است.

بهنام مرادی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره وضعیت بازار سرمایه، اظهار داشت: بازار از دو هفته پیش در پی انتشار اخبار برجام در رسانه‌ها، روند مثبتی را در صنایع خودرویی و بانکی سپری کرد که باعث رشد و بازگشت پول به بازار شد ولی با گذشت زمان و آمدن اخبار تکمیلی کمرنگ شد.

وی با بیان اینکه ادامه راه بازار سرمایه به برجام گره خورده، خاطرنشان کرد: تصور می‌کنم خبر توافق تأثیر بیشتری نسبت به اثرگذاری رفع تحریم ها دارد که نشان از بعد روانی بسیار بالای این موضوع است. در برخی نمادها که تأثیر بیشتری از برجام می برند خبری نبود اما در برخی دیگر از نماد که تأثیر کمی از برجام می برند شاهد تحرکات مثبت بودیم.

بهنام مرادی درباره روند صنایع بورسی در ۶ماهه دوم سال جاری، عنوان کرد: گزارش شرکت ها کمی دور از انتظار کارشناس‌های بازار سرمایه بود اما در کل وضعیت خوبی داشت. در صنایع غذایی، دارویی و سیمانی می‌توانیم شاهد رشد خوبی باشیم.


بیشتر بخوانید:تحلیل تکنیکال کروی و کاما | مهم برای سهامداران کروی و کاما


این کارشناس بازار سرمایه درمورد تغییر دامنه نوسان، گفت: بازتر شدن دامنه نوسان مفید است اما بهتر بود در نمادهای بازارهای دوم و پایه‌ هم می‌توانستیم تغییرات داشته باشیم. از بازتر شدن دامنه نوسان استقبال می کنیم و امیدواریم بازار هر روز به سمت شفاف‌تر شدن حرکت کند و بازارهای حرفه‌ای کشور‌های توسعه یافته نزدیک شود.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =

پراپ تریدینگ

کمان