شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶
کد خبر : 82081

مدیرعامل فرابورس ایران:

بنگاه های اقتصادی از امکانات بازار سرمایه استفاده کنند

بنگاه های اقتصادی از امکانات بازار سرمایه استفاده کنند
مدیرعامل فرابورس ایران به بیان ظرفیت‌های تامین مالی بازار سرمایه پرداخت و گفت: بنگاه های اقتصادی از امکانات بازار سرمایه استفاده کنند.

به گزارش شهر بورس، محمدعلی شیرازی در نشست هم‌اندیشی مدیران و فعالان بازار سرمایه درخصوص ظرفیت‌های شرکت ملی صنایع مس ایران در استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: بازار سرمایه طی سنوات گذشته بالندگی و شکوفایی خوبی داشته و در حال حاضر حدود ۵۰ میلیون نفر از جمعیت ایران کد سهامداری دارند. اکثر مردم ما سهامدار محسوب می‌شوند.

وی افزود: بازار سرمایه علاوه بر بخش سهامداران یک بخش تامین مالی کنندگان از بازار مالی را هم دارد. البته متاسفانه این بخش از بازار آن طور که باید و شاید مورد استقبال قرار نگرفته و باید بین این دو موضوع توازن ایجاد کنیم.

مدیرعامل فرابورس ایران به معرفی ابازارهای تامین مالی از بازار سرمایه پرداخت و تصریح کرد: ابزارهای موجود در بازار سرمایه به شکلی است که سرمایه‌گذاران با هر سرمایه‌ای می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند. بنگاه‌های اقتصادی نیز با هر مبلغ مورد نیاز می‌توانند از این امکانات بهره‌مند شوند.


بیشتر بخوانید: معدن مس سونگون بزرگ ترین معدن مس غرب آسیا و شمال آفریقا


شیرازی، شرکت‌های سهامی عام پروژه را راهی برای حمایت از مجموعه‌ها دانست و گفت: شرکت‌های سهامی عام پروژه به منظور حمایت از پروژه‌های مختلف است که می‌تواند به اقتصاد کشور کمک کرده و منجر به ارزآوری شود.

وی یادآور شد: شرکت ملی مس به عنوان اولین شرکت توانست مجوز شرکت پروژه سهامی عام را دریافت کند که مربوط به مس سونگون می‌شود. این موضوع نوید آینده بهتری برای استان آذربایجان شرقی را خواهد داشت.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 8 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان