شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
کد خبر : 61101

برنامه شهرداری تبریز برای ورود به بازار سهام

برنامه شهرداری تبریز برای ورود به بازار سهام
شهردار کلانشهر تبریز برنامه‌های شهرداری تبریز برای ورود به بازار سهام را تشریح کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ بازار سهام یکی از حوزه‌های جدی برای شهرداری تبریز خواهد بود.

به گزارش شهر بورس، یعقوب هوشیار در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به شهر بورس درباره برنامه شهرداری تبریز برای ورود به بازار سهام، اظهار داشت: شهرداری تبریز از صنوات گذشته در حوزه سرمایه گذاری در بازار سهام اقداماتی انجام داده و در سال‌های گذشته نیز در برخی از نمادهای بازار سرمایه به عنوان سهامدار عمده حضور یافته است.

وی افزود: با توجه به وضعیت بورس طی دو سال اخیر، شهرداری تبریز متضرر نشده، اما متاسفانه مدیریت سهام نیز انجام نشده است. تعریف شهرداری تبریز از حوزه سرمایه گذاری طی سال‌های گذشته ناقص شده است، اما برای سال آینده برنامه‌هایی داریم.


بیشتر بخوانید:برنامه ای برای اصلاح قیمت بنزین وجود ندارد؟


شهردار تبریز با بیان اینکه در سال آینده بودجه‌ای مجزا برای سازمان سرمایه‌گذاری در نظر گرفته خواهد شد: در سال آینده سازمان سرمایه گذاری بودجه‌ای قوی در اختیار خواهد داشت، چراکه باید دورنمای خوبی برای این سازمان و حوزه سرمایه‌گذاری داشته باشیم. قول می‌دهیم در سال ۱۴۰۲ یکی از محورهای شهرداری تبریز حوزه سرمایه گذاری باشد.

هوشیار به بیان آخرین وضعیت اوراق مشارکت در شهرداری تبریز پرداخت و گفت: حدود ۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت منتشر کردیم و انتشار ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق را نیز مصوب کردیم.

وی در ادامه، برنامه شهرداری تبریز برای ورود به بازار سهام را تشریح کرد و یادآور شد: امیدوارم سازمان سرمایه گذاری به یکی از بسترها برای درآمد شهرداری تبدیل و برای سال‌های آینده مولدسازی شود. در حال راه‌اندازی حساب ذخیره سرمایه گذاری نیز هستیم که منابع غنی دارد و یکی از حوزه های جدی نیز بحث سهام است.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 2 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان