شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
کد خبر : 8095

برنامه دولت برای توسعه بازار سرمایه/ دارا سوم می‌آید

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دولت برنامه‌‎هایی دارد که بازار سرمایه را به عنوان یکی از ارکان تامین مالی اقتصاد کشور،‌ و شاید در آینده ای نه چندان دور به عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان تامین مالی اقتصاد کشور برساند؛ پس برای تحقق این هدف لازم

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دولت برنامه‌‎هایی دارد که بازار سرمایه را به عنوان یکی از ارکان تامین مالی اقتصاد کشور،‌ و شاید در آینده ای نه چندان دور به عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان تامین مالی اقتصاد کشور برساند؛ پس برای تحقق این هدف لازم است در جهات گوناگون برنامه‌ریزی کند و پوشش دهد.

وی افزود: برخی گمان می‌کنند دولت برای حمایت از بورس باید دارایی‌های خود را واگذار کند؛ چنین چیزی نیست و البته اگر دولت شرکت‌ها و دارایی‌ها متعلق به خود را واگذار کند موجب می‌شود که مجرای مطمئنی شکل گیرد؛ پس دولت باید با برنامه‌ای چند بعدی بازار سرمایه را قوام ببخشد، تا زمانی که می‌خواهیم تجدید منابع برای سرمایه و تولید کنیم به بازار سرمایه نیاز داریم. پس باید بازار سرمایه از عمق لازم برخوردار باشد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه دارا سوم به بورس عرضه خواهد شد، اظهار کرد: اطلاعات بیشتری در زمینه دارا سوم بعدا اطلاع رسانی خواهد شد.

دژپسند در پایان گفت: اقتصاد ایران در چند سال گذشته به قابلیت‌هایی رسیده که به رغم همه فشارها و تحریم‌ها برنامه های دشمن را نقش بر آب کرده است.

 

بیشتر بخوانید:

آخرین قیمت بازار خودرو؛ زیر ۱۰۰ میلیونی‌ها نایاب شدند

آیا امکان تغییر روش آزادسازی سهام عدالت فراهم می‌شود؟

دنبال سودهای کوتاه مدت نباشید

ورود بانک‌ها به بورس و تاثیرات آن بر تورم

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − هفت =

پراپ تریدینگ

کمان