شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
کد خبر : 77132

بررسی پیش شرط های اجرای طرح فروش متری مسکن

بررسی پیش شرط های اجرای طرح فروش متری مسکن
در این گزارش به بررسی پیش شرط های اجرای طرح فروش متری مسکن و دو راه جایگزین برای تامین مسکن از طریق پروژه‌‌‌های قرارگاه پرداخته شد.

به گزارش شهر بورس، قرارگاه مسکن بنا دارد «فروش متری مسکن» در پایتخت را کلید بزند. اجرای موفق این ایده که اکنون در مرحله چکش کاری قرار دارد و هنوز به طرح تبدیل نشده است، الزامات و پیش شرط هایی دارد که اگر منظور نشود، بعید است خریداران متری به مسکن دسترسی پیدا کنند. بر این اساس در این گزارش به بررسی پیش شرط های اجرای طرح فروش متری مسکن پرداخته شده است.

بررسی پیش شرط های اجرای طرح فروش متری مسکن

کارگروه هم اندیشی مسکن پایتخت در قالب تعامل مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با سازمان نوسازی شهر تهران هویت گرفته تا تصمیم سازی لازم برای پیشبرد امور در حوزه مسکن تهران را عهده دار باشد. این کارگروه اخیرا با حضور جمعی از نخبگان و صاحب نظران حوزه مسکن تشکیل جلسه داد تا به موضوع فروش متری مسکن که در قرارگاه مسکن مطرح شده است بپردازد. فعالیت تشکیلات موسوم به قرارگاه مسکن در شهرداری تهران از سال گذشته آغاز شد و تاکنون ساخت حدود ۱۰‌هزار واحد در تهران با پشتیبانی این قرارگاه کلید خورده و توافقاتی برای ساخت چند برابر این تعداد نیز صورت گرفته است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + بیست =

پراپ تریدینگ

کمان