شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
کد خبر : 77155

بخشنامه دولتی و بخش خصولتی بلای جان بخش خصوصی

بخشنامه دولتی و بخش خصولتی بلای جان بخش خصوصی
مدیرعامل شرکت پارس ساختار، بخشنامه دولتی و بخش خصولتی را بلای جان بخش خصوصی دانست و گفت: بخش خصوصی در حال نابودی است.

جلیل نواده اباذر مدیرعامل شرکت پارس ساختار با اشاره به اینکه بخشنامه دولتی و بخش خصولتی بلای جان بخش خصوصی است، گفت: تحریم های ناجوانمردانه علیه کشور ما را متوجه این موضوع کرد که باید همه با هم باشیم و دولت و ملت یکی هستیم اما کشورهایی مثل ما قرن ها طول کشید تا این واقعیت را باور کنند.

وی با اشاره به اینکه تیم اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی در یک سال و نیم گذشته که دوران سختی نیز برای صنعت بود، افزود:بسیار خوب صدای بخش خصوصی را شنیدند و ما نیز توانستیم از حق خود دفاع کرده و در راستای توسعه قدم برداریم.

مدیرعامل شرکت پارس ساختار اضافه کرد: مشکلات بخش خصوصی از ناشی گری بخش دولتی در جهت تبیین اساس اقتصاد است و سیاست های غلط اجرایی در بخش خصوصلتی معضلی اقتصادی پیش اورد که سبب ایجاد خفگان در بخش خصوصی شد.

اباذری با بیان اینکه وضعیت دلار امروز ناشی از تغییر سیاست دولت در قانون صادرات توسط تولید کننده است، ادامه داد: با با یک قانون بالادستی که بحث صادرات هر ایرانی با کارت ملی را به میان اورد، وضعیت ارز نیز دچار نوسان شد.


بیشتر بخوانید: گروه صنعتی پارس ساختار برند سبز کشور شد


وی با اشاره به اینکه رفع موانع تولید همواره از درخواست های بخش خصوصی بوده است، گفت: متاسفانه بخش خصوصی زیر پای بخشنامه دولتی و بخش خصولتی در حال له شدن است‌.

وی اضافه کرد: هر کشوری که پیشرفت اقتصادی دارد در قطعا از صنایع پایین دستی و کوچک خود حمایت کرده اند.

مدیرعامل شرکت پارس ساختار با بیان اینکه زیرساخت های کشور ما منحصربه فرد است و باید قدردان این موضوع باشیم، گفت: این زیرساخت ها، نیاز به بررسی دارند و برای نحوه مصرف آن در مصارف خانگی، دولتی و صنعتی باید بازنگری شود چرا که صنعت فقط برای تولید کننده نیست بلکه برای کشور و ملت است و نباید در سهم انرژی آن کوتاهی کرد.

شایان ذکر است، ششمین جشنواره اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان آذربایجان شرقی با حضور معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت تولید کنندگان و مصرف کنندگان، مسئولان ارشد سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی و همچنین مسئولان استانی در محل مجتمع فرهنگی پتروشیمی تبریز برگزار شد.

این گزارش می افزاید، ۵۲ واحد تولیدی و خدماتی در سال جاری موفق به دریافت گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان شدند و شرکت پارس ساختار شایسته دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کننده شد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 8 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان