شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
کد خبر : 4119

رئیس کمیسیون آموزش و فناوری مجلس در گفت‌وگو با شهر بورس:

بازار ارز به دست دلالان افتاده است

علیرضا منادی، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر بورس، درباره اختلالات هسته معاملاتی بورس تهران، اظهار داشت: کمیسیون‌های مجلس پس از انتخابات اخیر فعالیت خود را آغاز نکرده‌اند و چند روزی برای شروع برنامه‌ها نیازمند زمان هستیم. وی افزود: برنامه‌هایی برای حل مشکلات موجود داریم ولی با

علیرضا منادی، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر بورس، درباره اختلالات هسته معاملاتی بورس تهران، اظهار داشت: کمیسیون‌های مجلس پس از انتخابات اخیر فعالیت خود را آغاز نکرده‌اند و چند روزی برای شروع برنامه‌ها نیازمند زمان هستیم.

وی افزود: برنامه‌هایی برای حل مشکلات موجود داریم ولی با وجود این برنامه‌ها هنوز اقدامی انجام نداده‌ایم. سهامداران عزیز بازار سرمایه مطمئن باشند که مجلس پیگیر حقوق مردم است تا حق آنها ضایع نشود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند رونق بازار سرمایه در کشور، خاطرنشان کرد: بازار سرمایه در رأس اقتصاد است و این اتفاق فقط مربوط به ایران نیست و در همه جای دنیا بازار سرمایه و بورس در اولویت قرار دارد.

وی درباره نوسانات نرخ دلار گفت: نرخ ارز موجود، نرخ کاذب است و به نظر می‌رسد که اقتصاد، از دست اقتصاددان خارج شده و به دست دلالان افتاده است.

منادی با تاکید بر لزوم کنترل بازار ارز، ادامه داد: بانک مرکزی اگر اراده و توانمندی داشته باشد، می‌تواند وضعیت موجود را کنترل کند که از نظر ما این توانایی را هم دارد و باید به‌زودی این کار را انجام بدهد. مجلس نیز به توانایی بانک مرکزی امیدوار است تا بتواند وضعیت موجود را مهار کرده و شرایط را در بازار ارز تحت کنترل داشته باشد.

پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در راستای پیگیری مشکلات سهامداران بازار سرمایه تا زمان حصول نتیجه پیگیر مشکلات موجود خواهد بود تا صدای سهامداران را به گوش نهادهای ذی‌ربط برساند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + ده =

پراپ تریدینگ

کمان