شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
کد خبر : 76443

ایجاد 600 هکتار فضای سبز در سال آینده

ایجاد 600 هکتار فضای سبز در سال آینده
شهردار تبریز در هشتمین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه 5 از ایجاد 600 هکتار فضای سبز در سال آینده خبر داد.

به گزارش شهر بورس، یعقوب هوشیار در هشتمین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۵، آغاز نهضت فضای سبز در شهر تبریز را یکی از موضوعات مهم مدیریت شهری در سال ۱۴۰۲ دانست و گفت: سال آینده 600 هکتار فضای سبز بدون احتساب پارک های محله‌ای ایجاد و پارک های محله‌ای نیز توسعه و تجهیز خواهد شد.

وی مسیرگشایی را یکی از پروژه‌های اساسی شهرداری در کنار وظایف اولیه و در راستای تحول اساسی در منطقه ۵ عنوان کرد و افزود: سال آینده ۲۰ پارک جدید در تبریز احداث می شود.


بیشتربخوانید: زمان و مکان انتخابات اتاق بازرگانی تبریز اعلام شد


شهردار هوشیار، همچنین در خصوص خدمات رسانی به محله کم‌برخوردار کرکج نیز سخن گفت و اتصال پل ولایت به ۲۴ متری کرکج را در ساماندهی این منطقه موثر ارزیابی کرد و با بیان اینکه ورودی و خروجی کرکج توسط پیمانکار اجرا می‌شود، گفت: برای مسیرگشایی ۲۴ متری کرکج بودجه‌ای پیش‌بینی کردیم که به موازات پل ولایت باید انجام گیرد.

وی ارزش افزوده محل را یکی از مزیت‌های این اقدام دانست و افزود: یک مسیر ۱۸ متری نیز ایجاد شده که سه راهی اهر را به کرکج متصل می‌کند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان