شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۹:۴۸
کد خبر : 3478

اولین رفتار بورس در هفته/ رشد ۳۰ هزار واحدی شاخص در ۴۰ دقیقه

شاخص کل با رشدی ۳۰ هزار واحدی وارد کانال یک میلیون و ۱۸۰ هزار واحدی شد تا همچنان در مدار صعود باقی بماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در آغاز معاملات روز شنبه بازار سهام، شاخص کل با رشدی ۳۰ هزار واحدی وارد کانال یک میلیون و ۱۸۰ هزار واحدی شد تا همچنان در مدار صعود باقی بماند.

در جریان معاملات اول وقت امروز، بیش از ۳۶۰هزار معامله انجام شد که طی آن ۲ میلیارد و ۷۳۲۰هزار سهم با ارزشی حدود ۲۹ هزار میلیارد ریال داد و ستد شد. در این معاملات سه نماد فولاد، فملی و فارس به ترتیب با ۳۱۱۸، ۲۵۰۶ و ۱۷۶۵ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. صبا، ومهان و دماوند نیز تاثیرگذارترین نمادها در صعود ۲۰۰ واحدی فرابورس بودند.

این در حالی است که از امروز برخی اصلاحات در ریزساختارهای بازار اعمال شده که مهمترین آن تغییر در حداقل نوسان قیمت سهام از یک ریال به ۱۰ ریال بوده است. موضوعی که موجب شده تا برخی سهامداران در سفارش‌گذاری دچار سردرگمی شوند. همچنین در جریان معاملات امروز اکثر گروه‌های صنعت تماما سبزپوش بوده و گروه‌‌های خودرویی، بانکی و سرمایه‌گذاری بیش از سایر گروه‌ها با اقبال معامله‌گران مواجه شده‌اند.

بازار سهام در حالی معاملات امروز خود را آغاز کرده که هفته گذشته شاخص کل رشدی ۱۲ درصدی را به ثبت رسانده بود و کارشناسان نیز انتظار هفته صعودی دیگری را برای بورس دارند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان