شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۰۱
کد خبر : 9488

اولین تحرکات بورس هفته/ صف فروش نمادهای خودرویی

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، به نظر می‌رسد جو هیجانی در بازار سهام هنوز ادامه دارد زیرا در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام امروز عرضه در نمادهای شاخص‌ساز زیاد است. اما پیش‌بینی می‌شود روند بازار سهام این هفته کمی متعادل‌تر هفته گذشته باشد. براساس گزارش تجارت‌نیوز، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام امروز نمادهای خودرویی بیشترین

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، به نظر می‌رسد جو هیجانی در بازار سهام هنوز ادامه دارد زیرا در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام امروز عرضه در نمادهای شاخص‌ساز زیاد است. اما پیش‌بینی می‌شود روند بازار سهام این هفته کمی متعادل‌تر هفته گذشته باشد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام امروز نمادهای خودرویی بیشترین عرضه را دارند و نمادهای بانکی نیز صف فروش تشکیل دادند.

به نظر می‌رسد با شروع معاملات بازار سهام شاخص کل متاثر از صف‌های فروش بازار و معاملات منفی شاخص‌سازان روند نزولی داشته باشد.

همچنین امروز قیمت فلزات جهانی و نفت نیز روند نزولی داشت و به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به انتخابات آمریکا جو بازار بیشتر متاثر از هیجانات خواهد شد.

گفتنی است ایمان رئیسی، کارشناس بازار سهام در رابطه با روند بازار سهام امروز بیان کرد: با نزدیک شدن به انتخابات آمریکا روند بازار سهام متعادل‌تر خواهد شد و به نظر من امروز نیز روند بازار سهام متعادل است و عرضه و تقاضا به نحوی برابر‌ هستند. احتمالا امروز شاهد ریزش جدی شاخص کل نخواهیم بود و تقاضا جوابگوی عرضه بازار خواهد بود.

بیشتر بخوانید؛
پیش‌بینی وضعیت ارز در هفته آینده/ کارتن‌خواب‌ها در صف خرید دلار!
تسهیلات پرداختی بانک‌ها به بخش‌های اقتصادی ۸۲ درصد افزایش یافت

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان