شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵
کد خبر : 10521

وزیر اقتصاد:

امکان توزیع سود به صورت الکترونیکی در بازار سرمایه فراهم شد

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، فرهاد دژپسند، در مراسم افتتاح طرح‌های دولت الکترونیک با اشاره به خزانه‌داری الکترونیک، گفت: پرداخت حقوق ۲.۵ میلیون نفر کارمند دولت به صورت الکترونیکی انجام می‌شود به این طریق ما می‌توانیم مجموعه مطالبات و بدهی‌های دولت را به طور کامل بدانیم این در حالی است که در ابتدای دولت

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، فرهاد دژپسند، در مراسم افتتاح طرح‌های دولت الکترونیک با اشاره به خزانه‌داری الکترونیک، گفت: پرداخت حقوق ۲.۵ میلیون نفر کارمند دولت به صورت الکترونیکی انجام می‌شود به این طریق ما می‌توانیم مجموعه مطالبات و بدهی‌های دولت را به طور کامل بدانیم این در حالی است که در ابتدای دولت تدبیر و امید این اطلاعات وجود نداشت.

وی ادامه داد: به این طریق مناسبات دولت با دستگاه‌ها و بخش خصوصی انجام داده کاملا شفاف شده است.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه امکان برگزاری مجامع به صورت الکترونیک فراهم شده است، گفت: بازار سرمایه خوشبختانه در حال حاضر گستردگی وسیعی دارد. اگر روزی در مجمع شستا تعداد محدودی شرکت می‌کردند امروز با واگذاری شستا در بورس و برقراری امکان برگزاری مجمع بصورت الکترونیکی سهامداران میلیونی شده‌اند.

وی با اشاره به راه افتادن امکان توزیع سود بازار سرمایه، تصریح کرد: تا پیش از این سهامداران برای دریافت سود حداقلی شرکت‌های بورسی باید مسافت زیادی را طی می‌کردند تا سود را از شرکت بگیرند اما در حال حاضر می‌توانند به صورت الکترونیکی سود را دریافت کنند.

منبع: مهر

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + 13 =

پراپ تریدینگ

کمان