شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
کد خبر : 69628

امضای تفاهم نامه ۵ جانبه؛ حمایت بانک کارآفرین از احداث ۵۵ هزار واحد مسکونی

امضای تفاهم نامه ۵ جانبه؛ حمایت بانک کارآفرین از احداث ۵۵ هزار واحد مسکونی
تفاهم‌نامه ۵ جانبه احداث ۵۵ هزار واحد مسکونی بین وزارت راه، قوه قضاییه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بانک کارآفرین و بانک پارسیان امضا شد.

به گزارش شهر بورس و به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، تفاهم‌نامه ۵ جانبه احداث ۵۵ هزار واحد مسکونی بین وزارت راه و شهرسازی، قوه قضاییه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بانک کارآفرین و بانک پارسیان امضا شد.

در این مراسم که با حضور عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین و کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان برگزار شد، مقرر شد طبق مفاد تفاهم‌نامه؛ ۵۵ هزار واحد مسکونی طی ۳ سال برای متقاضیان مسکن با امکانات و تسهیلات وزارت راه و شهرسازی، قوه قضاییه و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بانک کارآفرین و بانک پارسیان احداث شود.


بیشتربخوانید: نشان عالی مدیر سال به مدیرعامل بانک ملت اعطا شد


همچنین مقرر شد؛ تا اراضی مازاد توسط قوه قضاییه در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار بگیرد. همچنین مقرر است تا وزارت راه و شهرسازی با ارایه اراضی موردنیاز این طرح در مناطقی که زمین دارد برای کمک به احداث مسکن گام بردارد. بانک‌های کارآفرین و پارسیان نیز در ارایه تسهیلات به متقاضیان معرفی و تایید شده از سوی وزارت راه و شهرسازی همراهی خواهند کرد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان