شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
کد خبر : 3899

قالیباف خبر داد:

اقدام جدید بورس برای تسریع معاملات

حسن قالیباف اصل: همچنین در مورد اسناد و مدارک مورد نیاز در بازار سرمایه و نیز بحث پنجره واحد مباحث و توافقاتی بین دو سازمان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، حسن قالیباف اصل رئیس کل سازمان بورس، در حاشیه یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای عالی بورس در ارتباط با مفاد و تفاهمات این جلسه گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی، در جلسه شورای عالی بورس و اوراق بهادار، موضوع تعامل سازمان بورس با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دستور کار قرار گرفته بود.

وی در خصوص تصمیمات جلسه شورای عالی بورس و اوراق بهادار گفت: در این جلسه به تفاهماتی در حوزه ارتباطات سازمان بورس با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور رسیدیم و خوشبختانه بحث‌های خوبی در این جلسه مطرح و قرار شد یک میز خدمت ویژه در بازار سرمایه با این سازمان داشته باشیم.

رئیس کل سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: همچنین در مورد اسناد و مدارک مورد نیاز در بازار سرمایه و نیز بحث پنجره واحد مباحث و توافقاتی بین دو سازمان انجام شد.

قالیباف اظهار کرد: خوشبختانه این توافق شکل گرفت که طی دو سه روز آینده این تفاهم‌نامه امضاء شود تا به این ترتیب اقداماتی که ارتباط بین بازار سرمایه و سازمان ثبت اسناد را شکل می‌دهد، انجام پذیرد و بسیاری از فرایندهایی که بین بازارسرمایه و سازمان ثبت اسناد انجام می شود با سهولت و سرعت زیاد انجام شود.

منبع: تسنیم

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + سه =

پراپ تریدینگ

کمان