شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
کد خبر : 55859

اساسنامه غاذر تغییر کرد

اساسنامه غاذر تغییر کرد
بر اساس تصمیم مجمع، اساسنامه شرکت کشت و صنعت پیاذر (غاذر) تغییر کرد.

به گزارش شهر بورس، جلسه دوم مجمع فوق العاده صاحبان سهام شرکت کشت و صنعت پیاذر ( غاذر ) درباره تغییر اساسنامه بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) در محل این شرکت برگزار شد.

بر این اساس تغییراتی جزئی در اساسنامه شرکت کشت و صنعت پیاذر به وجود آمد و این اساسنامه توسط مجمع به تصویب رسید.


بیشتر بخوانید: چه تغییراتی در کنکور 1402 اعمال می شود؟


معرفی شرکت کشت و صنعت پیاذر

غاذر ( شرکت کشت و صنعت پیاذر ) در زمینه تولید محصولات غذایی فعالیت می کند و در زمینه فعالیت خود یکی از شرکت های پیشتاز و خوش نام می باشد، این شرکت یکی از شرکت های سهامی عام می باشد و علاقه مندان به این شرکت می توانند با خریداری سهام غاذر در بورس بر روی این نماد سرمایه گذاری کنند.

ارزش بازار شرکت کشت و صنعت پیاذر

ارزش هر نماد متناسب با خرید و فروشی است که روزانه در آن سهم اتفاق می افتد. اگر تعداد خریداران سهم بیشتر از فروشندگان آن سهم باشد، سهم روندی صعودی به خود می گیرد و قیمت آن نسبت به روز قبل افزایش می یابد ولی اگر این اتفاق برعکس رخ دهد، یعنی تعداد فروشندگان بیشتر از خریداران سهم باشد، آن گاه سهم روندی نزولی به خود می گیرد و قیمت آن افت پیدا می کند.

از همین صحبت می توانیم متوجه شویم که در زمان هایی که بازار با منفی رو به رو می شود فروشندگان کار خود را اغاز کرده اند و اقدام به فروش سهم های خود کرده اند. شما نمی توانید به طور قطع متوجه شوید که چه روزی سهم ریزش می کند و چه روزی سهم بالا می رود و تنها با استفاده از اندیکاتور های مخصوص این کار و تحلیل های بنیادی و درست می توانید زمان حدودی ان را حدس بزنید.

در حقیقت در زمانی که سهم ریزش می کند به اصطلاح بازار خرسی است و رنگ قرمز نشان گر ان خواهد بود اما در زمانی که سهم ها صعودی افزایش پیدا می کنند به اصطلاح بازار گاوی است و رنگ سبز نشان گر ان خواهد بود. در مورد بازار های خرسی و گاوی و هم چنین خوکی در مقالات قبلی ایران بورس به طور جامع تری صحبت شده است و ما از شما دعوت می کنیم تا ان ها را بخوانید.

توجه داشته باشید که هیچ گاه قیمت سهام ثابت باقی نمی ماند مگر در روز های پنجشنبه، جمعه و یا تعطیلات رسمی که بازار بورس غیر فعال می باشد، در غیر این صورت قیمت ها ثابت باقی نمی مانند و یا صعودی هستند و یا نزولی. یکی دیگر از فاکتور هایی که در ارزش هر سهم تأثیر گذار است، شاخص کل می باشد، شاخص کل شاخصی است که مربوط به تمامی شرکت های حاضر در بازار بورس می باشد و بر روی هر سهم تأثیر گذار است.

 

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − دوازده =

پراپ تریدینگ

کمان