شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
کد خبر : 3591

ادامه رکوردشکنی شاخص کل بورس در ابتدای هفته

در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل ضمن رشد ۲۸ هزار واحدی طی ۴۰ دقیقه همچنان به فتح قله‌های جدید ادامه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل ضمن رشد ۲۸ هزار واحدی طی ۴۰ دقیقه همچنان به فتح قله‌های جدید ادامه می‌دهد. از زمان آغاز بازار حدود ۴۰۰ هزار معامله صورت گرفت که طی آن بیش از ۲ میلیارد ن سهم با ارزشی بالغ بر ۳۶ هزار میلیارد ریال دادوستد شد. در همین مدت ارزش معاملات فرابورس بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

در جریان معاملات امروز بورس نمادهای فولاد، کگل و شپنا به ترتیب با ۳۱۲۴، ۱۴۹۰ و ۱۲۷۹ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند و نماد پارس با بیش از ۹۰۰ واحد منفی در محدوده منفی معامله می‌شود.
معاملات امروز در حالی پیگیری می‌شود که به جز گروه مواد و محصولات دارویی و کاشی و سرامیک که فشار عرضه در آنها زیاد شده است، جو حاکم بر بقیه گروه‌های صنعتی مثبت بوده و اکثر نمادهای آنها در محدوده مثبت و نزدیک به صف خرید معامله می‌شوند. این در حالی است گروه بانکی و فراورده‌های نفتی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داده‌اند.

بورس در حالی آخرین روز معاملاتی خود در بهار را شروع کرده است که شاخص کل در فصل بهار بیش از ۱۴۰ درصد بازدهی داشته است و بر اساس پیش‌بینی تحلیلگران این روند صعودی در این هفته نیز ادامه خواهد داشت.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + 7 =

پراپ تریدینگ

کمان