شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
کد خبر : 6942

اختلال در سیستم کارگزاری مفید/ قدرت خرید سهامداران منفی شد!

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، سیستم حسابداری کارگزاری مفید دچار اختلال شده و ضمن نشان دادن اشتباه پورتفو، میزان قدرت خرید را نیز اشتباه نمایش می‌دهد. اگر چه اشتباه نمایشی سبدبان به دلیل عدم دریافت اطلاعات از شرکت‌ سپرده‌گذاری مرکزی است ولی کاربران می‎توانند نمادهای خریداری شده در

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، سیستم حسابداری کارگزاری مفید دچار اختلال شده و ضمن نشان دادن اشتباه پورتفو، میزان قدرت خرید را نیز اشتباه نمایش می‌دهد.

اگر چه اشتباه نمایشی سبدبان به دلیل عدم دریافت اطلاعات از شرکت‌ سپرده‌گذاری مرکزی است ولی کاربران می‎توانند نمادهای خریداری شده در روز معاملاتی چهارشنبه را بدون اختلال معامله کنند.

بر اساس گزارشات مخاطبان، در حال حاضر قدرت خرید بسیاری از کاربران کارگزاری مفید منفی نمایش داده شده و برخی دیگر نیز از قدرت خریدشان کاسته شده است.

بیشتر بخوانید:
پیش گشایش بورس در ابتدای هفته با تشکیل صف فروش سنگین برای شاخص‌سازها
بورس دوباره صعودی می‌شود؟
بازدهی منفی بورس در این هفته / چرا شاخص بورس سقوط کرد؟

به نظر می‌رسد این اختلال برای برخی کاربران در هر دو سامانه ایزی‌تریدر و مفید آنلاین وجود دارد.

بر اساس گزارش تجارت نیوز، اختلال در سامانه حسابداری کارگزاری‌ها در ماه‌های اخیر بسیار زیاد بوده و البته این بخشی از مشکلاتی است که مشتریان کارگزاری‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

قطعی و اختلال در ورود به سامانه، کندی ثبت سفارش‌ها و همچنین عدم تخصیص عرضه اولیه بخشی دیگر از چالش‌هایی است که با ورود کدهای بورسی جدید به بورس پیش روی معامله‌گران قرار گرفته است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان