شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰:۱۵
کد خبر : 2408

خبر خوش وزیر اقتصاد به متقاضیان کد بورسی:

احراز هویت سامانه سجام غیرحضوری شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، فرهاد دژپسند بعد از جلسه شورای عالی بورس با اعلام خبری خوش به متقاضیان دریافت کد سهامداری و مایل به حضور در بورس، گفت: طبق مصوبه شورای عالی بورس از امروز همه مراجعات حضوری برای احراز هویت به دفاتر پیشخوان دولت لغو و به صورت غیرحضوری و الکترونیکی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، فرهاد دژپسند بعد از جلسه شورای عالی بورس با اعلام خبری خوش به متقاضیان دریافت کد سهامداری و مایل به حضور در بورس، گفت: طبق مصوبه شورای عالی بورس از امروز همه مراجعات حضوری برای احراز هویت به دفاتر پیشخوان دولت لغو و به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام شود.

وی ادامه داد: طبق دیگر مصوبه و مربوط به بررسی ساز و کار آزادسازی سهام عدالت ، هرگونه نقل و انتقال وکالتی سهام عدالت ممنوع شد و سازمان اسناد کشور هم مانع از این جریان است.

این وزیر افزود: طبق ابلاغیه مقام معظم رهبری منبی بر تعیین مقررات آزادسازی سهام عدالت توسط شورای عالی بورس ، رسیدگی های اولیه انجام و مقرر شد در جلسه هفته آینده موارد تکمیلی نهایی شود. سایر مصوبات مربوط به آزاد سازی سهام عدالت هم توسط سازمان بورس و دیگر نهادها ابلاغ خواهد شد.

دژپسند در خصوص احتمال روند نزولی بازار سهام نیز توضیح داد: بورس در مقابل بازارهای دیگر ، پر ریسک بوده و دارای معاملات حساسی است. بارها نیز توصیه شده افراد تازه وارد حتماً از طریق مشاوره و کارگزاری ها اقدام کنند . نتیجه گیری در بازار سرمایه نیازمند یک دوره زمانی است و این بازار افت و خیز دارد.

بیشتر بخوانید:
غول‌های بورس شاخص را مثبت کردند/ سبزپوشی بازار سهام در روز اختلال سامانه معاملاتی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 10 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان