شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
کد خبر : 2921

احتمال اندک عرضه اولیه در فرابورس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، پیرو احتمال اندک عرضه اولیه پیزد و آریا در روز چهارشنبه  افسانه اروجی در پاسخ به این سوال که آیا چهارشنبه این هفته، شرکت فرابورس میزیان عرضه اولیه خواهد بود یا خیر گفت: در حال حاضر دو شرکت لاستیک یزد و آریا ساسول در نوبت عرضه اولیه هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، پیرو احتمال اندک عرضه اولیه پیزد و آریا در روز چهارشنبه  افسانه اروجی در پاسخ به این سوال که آیا چهارشنبه این هفته، شرکت فرابورس میزیان عرضه اولیه خواهد بود یا خیر گفت: در حال حاضر دو شرکت لاستیک یزد و آریا ساسول در نوبت عرضه اولیه هستند که تا آخر وقت امروز مشخص خواهد شد آیا زمینه عرضه اولیه را خواهند داشت یا خیر؟

وی ادامه داد: “پیزد” برای عرضه اولیه 10 درصدی آماده تر است که در صورت حل مسئله ترکیب سهامداری، آماده ورود به فرابورس خواهد شد ولی تا امروز نهایی نشده و باید منتظر ساعات آینده امروز بود. درصورت بر طرف شدن این مسئله، اطلاعیه عرضه اولیه این شرکت امروز منتشر می شود در غیر این صورت به هفته آینده موکول خواهد شد.

اروجی در پایان گفت: شرط عرضه اولیه 5 درصدی “آریا” در چهارشنبه این هفته هم ارایه صورت های مالی از سوی شرکت است که ااز احتمال کمتری برخوردار است .

 

بیشتر بخوانید :

۲۵درصد کل ارزش بورس از دست رفته است

پیش‌بینی یک کارشناس از وضعیت بازار بورس در هفته آینده

سقوط دسته‌جمعی بازار سهام/ شاخص کل ۵۶ هزار واحد دیگر افت کرد

اصلاح بازار سهام تا کی ادامه دارد؟

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان