شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
کد خبر : 77078

آمار کرونا امروز 23 اسفند 1401

آمار کرونا امروز 23 اسفند 1401
آمار کرونا امروز 23 اسفند 1401 اعلام شد، در شبانه روز گذشته ۹۵۶ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و 12 بیمار جان خود را از دست داده اند.

به گزارش شهر بورس، آمار کرونا امروز سه شنبه 23 اسفند 1401 اعلام شد.

آمار کرونا امروز 23 اسفند 1401

از دیروز تا امروز ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۴۰ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۷۵ هزار و ۹۲۷ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۹۹۳ رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۸۵۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.۴۶۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.


بیشتربخوانید: ورود سویه جدید کرونا در کشور


تا کنون ۵۵ میلیون و ۵۰۷ هزار و ۲۴۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۴۸۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۲ هزار و ۵۴۴ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۵۹ هزار و ۸۱۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۶۹ هزار و ۸۳۸ دُز رسید.

در حال حاضر چهار شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۸۶ شهر در وضعیت زرد و ۲۳۵ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × دو =

پراپ تریدینگ

کمان