شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۹:۱۳
کد خبر : 3589

آغاز سبزِ بورس با بی‌اعتنایی به قطعنامه شورای حکام

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز شنبه، به نظر می‌رسد بازار بدون اعتنا به خبر قطعنامه شورای حکام علیه ایران به روند صعودی خود ادامه داده و شروعی سبز را به ثبت برساند. با وجود تصمیمات شورای حکام ، در فرایند سفارش‌گذاری در پیش‌گشایش نمادهای خساپا، وبصادر و

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز شنبه، به نظر می‌رسد بازار بدون اعتنا به خبر قطعنامه شورای حکام علیه ایران به روند صعودی خود ادامه داده و شروعی سبز را به ثبت برساند.

با وجود تصمیمات شورای حکام ، در فرایند سفارش‌گذاری در پیش‌گشایش نمادهای خساپا، وبصادر و خودرو به ترتیب با ۲ میلیارد و ۲۰۰، یک میلیارد و ۲۵۰ و ۸۵۶ میلیون صف خرید بیشترین متقاضی را به خود اختصاص داده‌اند. در طرف عرضه نیز وبملت با بیش از ۷۰ میلیون صف فروش حضور دارد.

بازار سهام معاملات خود در آخرین روز بهار را از دقایقی دیگر آغاز می‌کند که هفته گذشته شاخص کل رشدی ۶٫۶ درصدی را به ثبت رساند تا بازدهی خود را از ابتدای سال جاری تا کنون به بیش از ۱۴۰ درصد برساند.

بیشتر بخوانید:
آمادگی سازمان بورس برای تشکیل صندوق دارا دوم/ مردم درگیر هیجانات نشوند

همچنین پیش از شروع معاملات امروز، نمادهای ثنظام، خکار، غشاذر و کفرآور به دلیل افشای اطلاعات گروه الف متوقف شده‌اند.

بر اساس پیش‌بینی تحلیلگران مورد نظرسنجی، بازار سهام این هفته روندی صعودی در پیش خواهد داشت و نمادهای پالایشی و پتروشیمی پیشتاز این رشد خواهند بود.

این در حالی است که بر اساس پیش‌بینی کارشناسان، بازار سهام همچنان جذابترین بازار برای سرمایه‌گذاری است و بورس امروز نیز با رشد همراه خواهد بود.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 6 =

پراپ تریدینگ

کمان