شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲
کد خبر : 68231

آخرین جزئیات از تعطیلی دانشگاه ها

آخرین جزئیات از تعطیلی دانشگاه ها
فردا ۲۴ دی ماه کلیه ادارات استان تهران تعطیل است، اما وضعیت دانشگاه‌ها متفاوت است. بر این اساس، آخرین جزئیات از تعطیلی دانشگاه ها اعلام شد.

به گزارش شهر بورس به نقل از تجارت نیوز،‌ به نظر می‌رسد که برخی از دانشگاه‌ها حضوری است و کلیه امتحانات دانشگاه‌ها برگزار می‌شود. به عبارتی علیرغم تعطیلی تهران،‌ هر کدام از دانشگاه‌ها تصمیم متفاوتی درباره تعطیلی و یا برگزاری امتحانات دارند. در این راستا، آخرین جزئیات از تعطیلی دانشگاه ها اعلام شد.

آخرین جزئیات از تعطیلی دانشگاه ها

از آن جمله قرار است امتحانات ۲ دانشگاه تهران فردا «حضوری» برگزار شود. یکی از این دانشگاه‌ها دانشگاه شهید بهشتی است.

بنابر اعلام معاونت آموزشی دانشگاه شهیدبهشتی، امتحانات پایان نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ این دانشگاه براساس برنامه‌ریزی‌های قبلی به صورت حضوری برگزار می‌شود. این اطلاعیه درباره همه مقاطع تحصیلی است.

اما امتحانات دانشگاه تهران که قرار بود به صورت حضوری برگزار شود، اما کلیه امتحانات لغو شد. امتحان فردا روز شنبه ۸ بهمن ماه برگزار می‌شود.

در دانشگاه خواجه‌نصیرا، متحانات کماکان برقرار است. معاونت آموزشی دانشگاه خواجه‌ نصیر نیز از برگزاری امتحانات در روز شنبه ۲۴ دی ماه طبق برنامه‌ریزی قبلی خبر داد.

بر اساس این تصمیم، تمام امتحانات دانشجویان این مرکز آموزشی با هماهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت “حضوری” برگزار می‌شود.


بیشتربخوانید: بورس فردا شنبه تعطیل است؟


تعطیلی فعالیت‌های دانشگاه تربیت‌مدرس

دانشگاه تربیت مدرس هم فردا تعطیل است و به گفته معاونت آموزشی دانشگاه تربیت‌مدرس برگزاری امتحانات پایان‌ترم فردا لغو است و برگزار نمی‌شود.  همچنین طبق اعلام دانشگاه تربیت مدرس، تمام فعالیت‌های اداری، آموزشی و پژوهشی این مرکز آموزشی تعطیل است.

دانشگاه صنعتی شریف دیگر دانشگاهی است که امتحانات آن لغو شده است. معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی‌شریف با توجه به تصمیم معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران، این مرکز آموزشی را در شنبه ۲۴ دی تعطیل اعلام کرد.

لغو امتحانات دانشگاه علامه‌طباطبائی

با تصمیم مسئولان دانشگاه علامه طباطبائی، تمام بخش‌های این دانشگاه در روز شنبه ۲۴ دی ماه تعطیل است. با توجه به تعطیلی دانشگاه علامه‌طباطبائی در این روز، امتحانات روز شنبه ۲۴ دی ماه لغو شد و امتحانات لغو شده ، روز دوشنبه ۳ بهمن ماه برگزار می‌شود.

لغو امتحانات دانشگاه علوم‌پزشکی تهران

کلاس‌های مقاطع علوم‌پایه و “فیزیوپات” دانشکده پزشکی این مرکز آموزشی به صورت” حضوری” برگزار می‌شود. همچنین امتحانات روز شنبه ۲۴ دی ماه این دانشکده لغو در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + 4 =

پراپ تریدینگ

کمان