تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کد خبر : 9830

افزایش تقاضا در کلیت بازار سهام

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، با شروع معاملات امروز بازار سهام روند شاخص کل بعد از روند نزولی سه روز ابتدایی هفته حدود نیم درصد رشد کرد و به یک میلیون و 221 هزار واحد رسید. در جریان معاملات امروز شاخص هم‌وزن نیز صعودی بود و این نشان از کلیت مثبت بازار سهام است.

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، با شروع معاملات امروز بازار سهام روند شاخص کل بعد از روند نزولی سه روز ابتدایی هفته حدود نیم درصد رشد کرد و به یک میلیون و 221 هزار واحد رسید.

در جریان معاملات امروز شاخص هم‌وزن نیز صعودی بود و این نشان از کلیت مثبت بازار سهام است.

به نظر می‌رسد دوره اصلاح بازار سهام به پایان خود نزدیک باشد و به گفته کارشناسان این هفته بازار سهام به تعادل خواهد رسید و دوره اصلاحی بازار سهام به پایان خواهد رسید.

خبر ساخت واکسن کرونا باعث بالا رفتن قیمت‌های جهانی و همچنین تاثیر مثبت زیاد بر بازارهای مالی جهانی شد و همین موضوع نیز بر بازار سهام ما نیز تاثیر مثبت داشت زیرا با بالا رفتن قیمت‌های جهانی برخی از نمادها نیز رشد می‌کنند.

نمادهای فملی، فولاد و خودرو بیشترین تاثیر مثبت بر بازار سهام را داشتند و نمادهای فولاد و فملی به دلیل بالا رفتن قیمت‌های جهانی و نماد خودرو نیز به دلیل کاهش قیمت دلار مورد توجه بازار سهام هستند.

همجنین در جریان معاملات دیروز بازار سهام قانون ممنوعیت نوسان‌گیری روزانه لغو شد که این موضوع می‌تواند در تعادل عرضه در بازار سهام کمک کننده باشد.

منبع: تجارت‌نیوز

بیشتر بخوانید:
پیش‌بینی بورس تا پایان سال / به روزهای خوش بورس نزدیک می‌شویم؟

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات