صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
کد خبر : 9512

سیگنال مهم برای بازار ارز امروز

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، پس از اعلام افزایش صادرات نفت ایران توسط رئیس کل بانک مرکزی، آماری دیگر از روند رو به رشد فروش نفت ایران منتشر شده است. آخر هفته پیش، عبدالناصر همتی در یک پست اینستاگرامی خود از رشد صادرات نفتی و غیرنفتی نوشته بود و اکنون نیز یک آمار جدید

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، پس از اعلام افزایش صادرات نفت ایران توسط رئیس کل بانک مرکزی، آماری دیگر از روند رو به رشد فروش نفت ایران منتشر شده است.

آخر هفته پیش، عبدالناصر همتی در یک پست اینستاگرامی خود از رشد صادرات نفتی و غیرنفتی نوشته بود و اکنون نیز یک آمار جدید دیگری اعلام شده است.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، طبق این اعلام ایران توانسته در شش ماه ابتدایی سال ۲۰۲۰ به‌طور متوسط روزانه ۸۲۷ هزار بشکه نفت و میعانات گازی صادر کند که ۲۸ درصد از میزان فروش ایران در همین بازه در سال ۲۰۱۹ بیشتر بوده است.

دنیای اقتصاد در این مورد نوشته است: طبق آخرین گزارش‌ها، ایران حتی در سپتامبر (شهریور ۹۹) فروش نفت خود را به ۱۹۸/ ۱ میلیون بشکه در روز رسانده است. حالا نشریه وال استریت ژورنال آمریکا در گزارشی ادعا کرده است ایران با همکاری عراق و رساندن محموله‌های نفتی‌اش به بندر فاو این کشور و ترکیب آن با نفت عراقی موفق به صادرات طلای سیاه می‌شود؛ موضوعی که از نظر منطقه جغرافیایی جدید به نظر می‌رسد. براساس گزارش وال‌استریت ژورنال، مسوولان آمریکایی گفته‌اند آب‌های عراقی در خلیج فارس اکنون به نقطه جدیدی برای دور زدن تحریم‌ها علیه ایران و فروش نفت بدل شده است.

بیشتر بخوانید؛
واکنش منفی بورس به مجلسی‌ها

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان