تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کد خبر : 94890

زمان برداشت یارانه نقدی مهرماه

زمان برداشت یارانه نقدی مهرماه
یارانه نقدی مهرماه شب گذشته به حساب تمام مشمولان واریز شد.زمان برداشت یارانه نقدی مهرماه از ساعت 24 امشب (پنجشنبه 20 مهر) است.

به گزارش شهر بورس، سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه کمک معیشتی مهرماه 1402 به حساب تمام سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 امشب (پنجشنبه 20مهر) قابل برداشت است.

مطابق اعلامیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه کمک معیشتی مرحله 152 بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتی که جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.


بیشتر بخوانید:کدام افراد یارانه تشویقی دریافت خواهند کرد؟


دولت قصد قطع یارانه افراد مختلف را ندارد

عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: اخباری که در خصوص قطع یارانه افراد منتشر می‌شود حقیقت ندارد و دولت هم قصدی بر قطع یارانه افراد مختلف ندارد هرچند ما معتقدیم همه نباید یارانه بگیرند و 3 دهک بالا نیازمند یارانه نیستند.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص کالابرگ‌ها گفت: بزرگترین شبکه توزیع و فروش مواد غذایی کشور با مشارکت 140 هزار فروشگاه در کشور تشکیل شده است و کار شبکه ذکر شده این است که پرداخت‌های مالی به پرداخت‌های اعتباری تبدیل شود.

عسگریان اضافه کرد: اگر این اقدام صورت گیرد و داده‌ها اعمال شود حدود 90 درصد عدالت در حوزه دهک بندی اجرا می‌شود.

به نقل از تسنیم، وی توضیح داد: کارشناسان اعتقاد دارند باید یارانه 3 دهک بالا حذف شود و صرفه جویی از این تغییر سیاست، به 3 دهک پایین اختصاص یابد.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: مهاجرت و جابجایی بین دهک‌ها وجود دارد و برای منطقی کردن عدالت در توزیع یارانه باید داده‌ها به روز رسانی شود و باید اراده جمعی شکل گیرد تا داده‌ها هر 6 ماه یکبار وارد شود تا بتوانیم در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم‌.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات