تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
کد خبر : 89332

مجمع فوق العاده خنصیر برگزار می شود

مجمع فوق العاده خنصیر برگزار می شود
شرکت مهندسی ماشین نصیر با ثبت اطلاعیه ای در سامانه کدال از برگزاری مجمع فوق العاده خنصیر با حضور سهامداران خبر داده است.

به گزارش شهر بورس، مجمع فوق العاده خنصیر برگزار می شود. شرکت مهندسی ماشین نصیر از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 11:00 روز یکشنبه مورخ 1402/06/05 در استان تهران ،شهر تهران به آدرس تهران خ وليعصر پايين تراز پارک ساعتي نبش کوچه دلبسته شماره 2141 سالن آمفي تئاتر هتل سيمرغ برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

تکمیل اعضای هیئت مدیره ، دستور جلسه مجمع فوق العاده خنصیر است.


بیشتر بخوانید: بیشترین و کمترین بازدهی هفتگی نمادهای بازار سهام


نحوه دریافت برگه حضور در مجمع خنصیر:

با توجه به ابلاغيه مورخ 09/11/1400 و ابلاغيه شماره 166547/121 مورخ 04/10/1400 سازمان بورس و اوراق بهادار مبني بر نحوه برگزاري مجامع عمومي شرکت ها با رعايت دستورالعمل هاي مربوط به برگزاري اجتماعات(رعايت فاصله گذاري،استفاده از ماسک،انجام واکسيناسيون و … استفاده حداکثري از برگزاري جلسات غيرحضوري) به استحضار کليه سهامداران محترم،وکلا و نمايندگان قانوني آنها مي رساند که مايل به حضور در مجمع عمومي عادي به طور فوق العاده به صورت حضوري هستند،مي توانند برگه ورود به جلسه را در همان روز با ارائه کارت شناسايي معتبر براي اشخاص حقيقي و معرفي نامه براي اشخاص حقوقي و وکالتنامه براي وکلا دريافت کنند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ