تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 87216

برگزاری جلسات معارفه در ارتباط با سهام شرکت توسعه فن‌ افزار توسن

برگزاری جلسات معارفه در ارتباط با سهام شرکت توسعه فن‌ افزار توسن
جلسات معارفه مربوط به سهام شرکت توسعه فن‌افزار توسن با نشان تجاری توسن‌تکنو و نماد معاملاتی فن‌افزار، در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن روزهای شنبه و یک‌شنبه به تاریخ ۳۱ تیر ماه و یکم مرداد ماه ۱۴۰۲ در سازمان فرابورس ایران برگزار می‌شود.

به گزارش شهر بورس، جلسات معارفه مربوط به سهام شرکت توسعه فن‌افزار توسن با نشان تجاری توسن‌تکنو و نماد معاملاتی فن‌افزار، در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن روزهای شنبه و یک‌شنبه به تاریخ ۳۱ تیر ماه و یکم مرداد ماه ۱۴۰۲ در سازمان فرابورس ایران برگزار می‌شود.

Moarefeh TOSEE FANAFZAR TOSAN Farabource 1436x2048 1

این جلسات به‌صورت زنده از طریق تلویزیون اینترنی واچار پخش خواهد شد. مراحل اجرایی جلسات معارفه به شرح زیر است:

Moarefeh TOSEE FANAFZAR TOSAN Farabource

شرکت توسعه فن‌افزار توسن (سهامی عام) در تاریخ 28 تیرماه 1401 در فرابورس ایران پذیرفته و پس از آن در تاریخ ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ نزد سازمان بورس کشور ثبت شد.

توسعه فن‌افزار توسن پس از احراز کلیه شرایط پذیرش، از تاریخ 12 دی ماه 1401، به‌عنوان دویست و نودمین نماد معاملاتی (یکصد و هشتاد و چهارمین شرکت در بازار دوم)، در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

توسعه فن‌افزار توسن به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده دانش‌بنیان پایانه‌های پرداخت الکترونیک و ماشین‌های بانکی کشور، دارای ظرفیت تولید سالانه بیش از ۴۰۰ هزار پایانه پرداخت الکترونیک، بیش از ۲ هزار ماشین بانکی است و بیش از 85 نقطه سرویس در سراسر کشور دارد. این شرکت بیش از 35 درصد سهم بازار پایانه‌های پرداخت الکترونیک و 90 درصد سهم بازار ماشین‌های بانکی خودگردان کشور را به خود اختصاص داده است و تجربه همکاری با بیش از 16 بانک و 20 شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک کشور را در کارنامه خود دارد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات