تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۱۳
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 84562

پیام تبریک سفیر اندونزی در ایران جهت ثبت جهانی ژئوپارک ارس

پیام تبریک سفیر اندونزی در ایران جهت ثبت جهانی ژئوپارک ارس
سفیر اندونزی در ایران ضمن تبریک جهانی شدن ژئوپارک ارس، تاکید داشت: وجود این ژئوپارک‌ها نقش مهمی در حفظ طبیعت ایفا خواهند نمود.

به گزارش شهر بورس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، رونی پراستیو یولیانتورو سفیر اندونزی در ایران در دیدار با دکتر مجید کیانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: سفر دکتر رئیسی به کشور اندونزی سفر خوب و با نتایج پربار بوده است که این سفر نقطه عطفی برای گسترش روابط دوجانبه علی الخصوص گسترش روابط اقتصادی بوده و زیربنای روابط اقتصادی را مستحکم‌تر کرده است.

وی ادامه داد: در دیدار روسای جمهور ایران و اندونزی، تفاهم نامه‌ها و توافقات خوبی در زمینه‌های گمرک، مواد غذایی حلال، تعرفه ترجیحی و غیره صورت پذیرفت.

سفیر اندونزی در ایران در ادامه این دیدار با اشاره به لزوم افزایش روابط تجار دو کشور، خاطرنشان ساخت: امیدواریم در ماه‌های آینده هیات اقتصادی از کشور اندونزی به ایران سفر کنند که این سفر قدم اول در افزایش همکاری‌های اقتصادی خواهد بود.


ثبت جهانی ژئوپارک ارس بسترساز توسعه است


رونی پراستیو یولیانتورو در ادامه با اشاره به وجود مناطق آزاد در کشور اندونزی بیان کرد: نقش مناطق آزاد در ترانزیت کالا به آسیای مرکزی و جنوبی مهم است.

وی در ادامه این دیدار گفت: ما بعد از پایان سفر گزارش مبسوط از نتیجه سفر خود به منطقه آزاد ارس، آشنایی و نحوه سرمایه‌گذاری به کشورمان ارسال خواهیم کرد که امیدواریم مورد توجه هیات اقتصادی کشور اندونزی قرار گیرد.

سفیر اندونزی در ایران ضمن تبریک جهانی شدن ژئوپارک ارس، تاکید داشت: وجود این ژئوپارک‌ها نقش مهمی در حفظ طبیعت و گونه‌های گیاهی ایفا خواهند نمود.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوار هستیم که سرمایه گذاران ایرانی را جهت سرمایه‌گذاری در اندونزی ترغیب کنیم و بازرگانان ایرانی هم می‌توانند از اندونزی به‌عنوان هاب تجاری جهت ارسال محصولات به کشورهای آسیای مرکزی استفاده نمایند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات