تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 84273

رئیس اتاق ایران:

امیدوارم امروز آنچه به مصلحت اتاق است انجام شود

امیدوارم امروز آنچه به مصلحت اتاق است انجام شود
رئیس اتاق ایران پیش از آغاز انتخابات دهمین دوره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گفت: امیدوارم امروز آنچه به مصلحت اتاق است انجام شود.

به گزارش شهر بورس، غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران در نخستین نشست هیات نمایندگان دوره دهم اتاق ایران اظهار داشت: امروز این جلسه اولین جلسه دوره دهم است. من بر اساس رسم آمده‌ام که سخنانی بگویم و سپس بروم چون عضو هیات نمایندگان نیستم. امروز بعد از ظهر نامه خداحافظی را به شما تقدیم خواهم کرد.

وی افزود: برکسی پوشیده نیست که کشور از نظر اقتصادی مشکلات و موانع زیادی دارد. گذر اقتصاد ایران از این شرایط جز به اراده ملی و خواست اصحاب بخش خصوصی ممکن نیست.

رئیس اتاق ایران تصریح کرد: فاصله‌ها نیز جز با هم اندیشی و تعامل با یکدیگر ممکن نیست. چه فضایی بهتر از اتاق ایران برای رسیدن به چنین اجماعی. لازمه نشان دادن چنین قابلیتی در اتاق ایران اجماع در خانواده بخش خصوصی است.


بیشتر بخوانید: آخرین تحولات انتخابات اتاق ایران


شافعی خاطرنشان کرد: اتاق به عنوان نماینده بخش خصوصی و عصاره سرمایه اجتماعی صاحبان کسب و کار باید در این شرایط برون خود را نشان دهد.

وی گفت: توافق بین بخش خصوصی، استان‌ها و تشکل‌ها نشان از ارائه شخصیتی است که آن را قابل احترام و اعتنا در کشور خواهد کرد. انتظار همه بزرگان از گذشته تاکنون از ما ارائه شخصی مملو از متانت، نجابت در مسیر حرکت به سوی کمال است.

رئیس اتاق ایران ادامه داد: امیدوارم امروز آنچه به مصلحت اتاق است انجام شود. از فردا همه گروه‌ها باید در هم ادغام و با همکاری هیات رییسه محترم را در هاله یاوری بنشانند و بپرورانند و در مسیر حرکت به سوی منافع ملی قدم های محکم بردارند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات