تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۵۱
زمان مطالعه: 13 دقیقه
کد خبر : 77486

آشنایی با شرکت تحلیل بورس انیگما

آشنایی با شرکت تحلیل بورس انیگما
امروزه بورس یکی از بازارهای جذاب است که افراد می‌توانند سرمایه‌شان را از تورم ایجادشده در کشور تا حد زیادی حفظ کنند؛ اما برای کسب سود در بازار سهام باید اطلاعات کاملی از تحلیل بنیادی و تکنیکال داشته باشید. طبیعتاً برای این منظور نیاز به تخصص است، امروزه شرکت‌های مختلفی وجود دارند که انواع تحلیل‌ها را ارائه می‌کنند؛ شرکت تحلیل انیگما یکی از بهترین‌ها در زمینه تحلیل بنیادی است که در چندین بخش خدمات کاملی به تریدرها ارائه می‌کند.

به گزارش شهر بورس، برای یادگیری تحلیل بورس تهران نیاز به تسلط به تحلیل بنیادی و تکنیکالی است. امروزه شرکت‌های مختلفی وجود دارند که در زمینهٔ تدریس انواع تحلیل فعالیت می‌کنند؛ شرکت تحلیل انیگما ازجمله بهترین‌ها در این زمینه است. البته این مجموعه بیشتر وضعیت شرکت‌ها را براساس سود و زیان‌شان تحلیل کرده و ارزش واقعی سهام آن‌ها را محاسبه می‌کند.

در واقع افرادی که علاقه‌مند به خریدوفروش در بازار‌ سرمایه هستند، علاوه‌بر تحلیل‌‌‌‌ تکنیکال، به تحلیل فامندامنتال نیز احتیاج دارند. حال در این مقاله قصد داریم دربارهٔ تیم تحلیل بورس انیگما صحبت کنیم تا اگر نیاز به یک مجموعهٔ مناسب در خصوص یادگیری مسائل بنیادی داشتید، با اطلاعات بیشتری اقدام به انتخاب کنید.

آشنایی با شرکت تحلیل بورس انیگما

آشنایی با شرکت تحلیل بورس انیگما

بررسی خدمات تیم تخصصی انیگما

شرکت انیگما تلاش کرده‌است تا مسائل بنیادی شرکت‌ها را به‌طور کاملاً دقیق در اختیار کاربران قرار دهد تا افراد بتوانند در شرایط بهتری نسبت‌به انتخاب سهم و یا چینش سبد بورسی اقدام کنند. حال در ادامه به بررسی مهم‌ترین خدمات این تیم می‌پردازیم:

· تحلیل بنیادی

تحلیل بورس با ارائه تحلیل بنیادی شرکت‌ها کامل می‌شود. ارزش ذاتی، پایه و اساس سنجیدن ارزش واقعی یک سهم است که تریدرها با داشتن چنین اطلاعاتی، راحت‌تر می‌توانند به خریدوفروش سهام اقدام کنند. البته به‌دست آوردن ارزش ذاتی در تحلیل بنیادی کار چندان ساده‌ای نیست و نیاز به اطلاعات بسیار بااهمیت از شرکت‌های مخلتف دارد. به همین منظور شرکت انیگما دارای محصول بنیادی است که قابلیت‌های فراوانی در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  1. قابلیت تغییر قیمت کامودیتی و مشاهده سود به‌روزشدهٔ اکثر شرکت‌ها؛
  2. قابلیت اضافه کردن سال مالی برای ارائه تحلیل راحت‌تر؛
  3. قابلیت وارد کردن مفروضات دلخواه و مشاهدهٔ نتایج تحلیل؛
  4. قابلیت سناریونویسی و تحلیل سهام براساس سناریوهای مختلف؛
  5. قابلیت دریافت خروجی از کلیهٔ تحلیل‌ها؛
  6. دسترسی به کلیهٔ پایگاه قیمت کامودیتی‌ها؛
  7. دسترسی به سابقهٔ قیمتی همهٔ محصولات و مواد اولیهٔ شرکت‌ها؛
  8. قابلیت تغییر جزئی پارمترهای مؤثر بر تحلیل؛
  9. دسترسی به P/E لحظه‌ای شرکت‌ها.

· تحلیل NAV

تریدرها برای این‌که در به‌دست آوردن سود از شرکت‌های بورسی و تحلیل بورس از دیگر کاربران حاضر در بازار بورس تهران یک گام جلوتر باشند، باید به تحلیل ناو همهٔ شرکت‌ها تسلط کافی داشته باشند. انیگما در این خصوص نیز برنامه‌های جداگانه‌ای دارد که مهم‌ترین آن‌ها تحلیل لحظه‌ای NAV بیشتر از 100 شرکت سرمایه‌گذاری است. همچنین ارزش‌گذاری پیوسته پورتفوی غیربورسی، ارائه نکات تحلیلی پورتفوی غیربورسی و قابلیت ویرایش ارزش‌گذاری پورتفوی بورسی و غیربورسی ازجمله مواردی است که در این بخش مدنظر قرار داده می‌شود.

ضمناً ناگفته نماند که کاربران می‌توانند با تهیهٔ بسته‌های NAV که با قیمتهای مناسبی در اختیار علاقه‌مندان قرار داده شده‌است، از امکانات مجموعهٔ انیگما نهایت استفاده را ببرند.

انیگما بزرگ‌ترین مرجع ارائه‌دهنده محصولات مبتنی بر تحلیل بنیادی در بورس ایران است. این شرکت دانش‌بنیان توانسته است به بزرگ‌ترین شرکت پردازش اطلاعات مالی فعال در بازار سرمایه ایران تبدیل شود. محصولات انیگما توسط تیم 30 نفره متشکل از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر ایران و زیرنظر مدیرانی با بیش از 10 سال سابقه در بورس تهران پشتیبانی می‌شوند.

· بررسی اطلاعات ترکیب سهامداران شرکت‌ها

همهٔ شرکت‌های حاضر در بورس دارای سهامداران بالای 1 درصد و زیر 1 درصد هستند. انیگما تمام سهامداران بالای یک درصد و حقوقی‌های زیر یک درصد که در کدا‌ل گزارش شده‌ است، را به‌صورت عادی و تلفیقی در محصول سهامداران خود در اختیار افراد قرار می‌دهد.

یکی از استراتژی‌های مورد توجه فعالین بازار سرمایه در سال‌های اخیر، روش فالوتریدینگ است. در این استراتژی، افراد بر اساس معاملات فعالین پربازده بازار معامله کرده و می‌توانند بازدهی نزدیک به این افراد را کسب کنند؛ اما پیدا کردن افراد پربازده فعال در بازار سرمایه و دنبال کردن معاملات آن‌ها کار دشواری است. انیگما در محصول سهامداران تمامی این اطلاعات را در اختیار مخاطبین خود قرار می‌دهد.

در محصول سهامداران انیگما می‌توانید به لیست تمامی سهامداران پربازده بازار سرمایه دسترسی داشته داشته و تمامی تحرکات آن‌ها را شناسایی کنید. به این صورت که می‌توان ورود و خروج سهامداران درصدی همه نمادها را مشاهده و با کلیک بر روی نام هر شخص در بخش تغییرات روزانه، به اطلاعات کاملی از وضعیت پرتفوی آن شخص، درصد بازدهی و نمودار فعالیت‌ها و کارنامه معاملاتی آن دسترسی داشت.

از جمله امکانات مناسبی که انیگما در این قسمت در اختیار کاربران قرار می‌دهد عبارت‌اند از:

  1. نمایش ترکیب سهامداران شرکت‌ها به صورت تلفیقی؛
  2. نمایش لیست سهامداران و مجموعه‌های فعال در بورس به‌همراه ارزش لحظه‌ای دارایی‌های آن‌ها؛
  3. نمایش ورود و خروج سهامداران درصدی به لیست شرکت‌ها؛
  4. نمایش سابقهٔ معاملاتی همهٔ سهامداران (حقوقی و حقیقی)؛
  5. نمایش لیست خریدوفروش سهامداران در ماه‌های مختلف.

آشنایی با شرکت تحلیل بورس انیگما

· کدال پلاس

این قابلیت از دیگر امکانات مجموعهٔ تحلیل بورس انیگماست که موارد مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گفتنی است هرکدام از اطلاعاتی که در این بخش ارائه می‌شود، به تنهایی می‌تواند راه خریدوفروش در بورس تهران را هموار کند. درواقع امکاناتی که در این بخش به تریدرها داده می‌شود عبارت‌اند از:

  1. مشاهدهٔ تاریخچهٔ صورت‌های مالی و گزارش‌های ماهانه و گزارش‌های تفسیری؛
  2. فیلترنویسی براساس داده‌های بنیادی؛
  3. قابلیت دریافت خروجی از همهٔ گزارش‌ها؛
  4. امکان تبدیل گزارش‌های ریالی به دلاری؛
  5. دریافت گزارش‌های به‌صورت فصلی و تجمعی؛
  6. دریافت گزارش‌ها به‌صورت نموداری و جدولی.

گفتنی است علاقه‌مندان به این بخش تحلیل بورس انیمگا به‌صورت کاملاً را‌یگان می‌توانند اطلاعات عنوان‌شده را دریافت کرده و سرعت تحلیل را چندین برابر افزایش دهند.

· سبد پیشنهادی

ارائه پیشنهاد خریدوفروش سهام از دیگر قابلیت‌های شرکت انیگماست که به‌صورت هفتگی برای کاربران در نظر گرفته می‌شود. افرادی که زمان کافی برای یادگیری تحلیل بنیادی یا تکنیکال ندارند، به‌راحتی می‌توانند از این خدمات استفاده کنند. پیشنهاد سبد سهام کم‌ریسک با سود قابل توجه، ارائه تحلیل سهم‌های پیشنهادشده، تعیین هدف قیمتی و نهایتاً پیشنهاد فروش و تخصیص سرمایه، ازجمله مواردی است که در سبد پیشنهادی تحلیل بورس انیگما در دسترس تریدرها قرار دارد. ضمناً این مجموعه، مشاورهٔ ر‌ایگان پورتفوی سهام را نیز برای کاربران در نظر گرفته‌است تا افراد با اطمینان بیشتری نسبت‌به دریافت خدمات این شرکت اقدام کنند.

گفتنی است شرکت انیگما دارای حداقل 30 متخصص است که در قالب شرکت دانش‌بنیان در بازار سرمایه، به تحلیل و پردازش اطلاعات شرکت‌ها پرداخته و آن‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و مدیران این مجموعه نیز در ارائه خدمات معرفی‌شده، پشتیبان این تیم متخصص هستند.

1

جمع‌بندی

این روزها بورس تهران ازجمله بازارهای جذاب است که کاربران می‌توانند سرمایه‌شان را از تو‌رم ایجادشده در کشور تا حد زیادی حفظ کنند، اما طبیعتاً برای این منظور نیاز به تخصص است که پیشنهاد ما استفاده از خدمات شرکت تحلیل بورس انیگماست که در حال حاضر در چندین بخش به ارائه خدمات به تریدرها پرداخته است. درواقع اگر قصد دارید در بازارسهام به سودهای آنچنانی دست یابید، باید اطلاعات کاملی از تحلیل بنیادی و تکنیکال داشته باشید که تیم تخصصی انیگما در این زمینه به شما عزیزان کمک خواهد کرد. حال برای هرگونه ارتباط با این تیم تخصصی، کافی است با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده‌شده، با مشاوران و مدیران این مجموعه  https://enigma.ir/ در تماس باشید.

 

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات