صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
کد خبر : 61817

معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس در پاسخ به شهر بورس:

باید از مزایای معاملات الگوریتمی استفاده کنیم

باید از مزایای معاملات الگوریتمی استفاده کنیم
معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس در پاسخ به سوال خبرنگار شهر بورس در خصوص معاملات الگوریتمی گفت: صندوق های بازار گردان اگر از معاملات الگوریتمی استفاده نکنند نمی توانند به تعهدات خود عمل کنند. در بازار سرمایه باید از مزایای معاملات الگوریتمی استفاده کنیم.

به گزارش شهر بورس، رضا عیوض‌لو معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس در نشست خبری صبح امروز در جمع خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگار شهر بورس در خصوص معاملات الگوریتمی گفت: این شیوه معاملاتی روش خوب برای بازار های توسعه یافته است اگر بخواهیم از نهادهای پیشرفته استفاده کنیم، معاملات الگوریتمی از جمله آنهاست.  صندوق های بازار گردان اگر از معاملات الگوریتمی استفاده نکنند نمی توانند به تعهدات خود عمل کنند. در بازار سرمایه باید از مزایای معاملات الگوریتمی استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید: «اتاق شکنجه» تعبیر عشقی از سازمان بورس


عیوض‌لو اظهار داشت: اگرچه شاخص ورود و خروج پول حقیقی، شاخص گویا و دقیقی نیست، اما در هفته دوم بعد از اجرای بسته حمایتی، شاهد یکی از بیشترین ورود پول حقیقی در دوسال گذشته بوده‌ایم.

معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس افزود: در حدود 40 همت اوراق پذیرش شده و 30 همت در بازار سرمایه در حال معامله است. پس از پایان بررسی‌ها، مقررات جدید اعلام خواهد شد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان