تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کد خبر : 49333

کاشت ۱۱۷ درخت برای کودکان بهبود یافته از سرطان

کاشت ۱۱۷ درخت برای کودکان بهبود یافته از سرطان

به مناسبت روز درختکاری ۱۱۷ نهال درخت به افتخار کودکان بهبودیافته از بیماری سرطان در لاله پارک تبریز کاشته شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تسکین، سید علی‌اصغر نساج، شهردار منطقه ۵ تبریز، در مراسم کاشت ۱۱۷ درخت برای کودکان بهبود یافته از سرطان که با حضور جمعی از کودکان بهبودیافته از سرطان و مسئولان شهری و درمانی همراه بود، با بیان اینکه موسسه تسکین اقدامات مهمی در حوزه سلامت انجام می‌دهد گفت: با ایجاد این موسسه قدم‌های مؤثری برای درمان کودکان مبتلا به سرطان برداشته‌شده و شهرداری منطقه ۵ تبریز نیز افتخار همراهی با این مجموعه را دارد.

وی ادامه داد: حوزه سلامت یکی از مهم‌ترین حوزه‌های اجتماعی به شمار می‌رود و تلاش برای سالم‌سازی شایسته تقدیر است و در دین مقدس اسلام و فرهنگ ایرانی نیز بر کار خیر و نیکوکاری تأکید شده است.

شهردار منطقه ۵ تبریز بیان کرد: همه موظفیم در راستای عمل به اسلام و انسانیت در سلامت جامعه و نیکوکاری تلاش کنیم چرا که جامعه سالم به جامعه‌ای پرنشاط و امیدوار منجر خواهد شد.


بیشتر بخوانید: بورس کالا شفافیت و رقابت ایجاد می کند


وی عنوان کرد: همکاران شهرداری منطقه ۵ تبریز در مدیریت فرهنگی و مدیریت روابط عمومی سعی در نشاط و امیدواری دارند و امروز نیز در کنار کودکان بهبودیافته از سرطان و خانواده‌های آنان هستیم تا به آنان امید و نشاط بیشتر بدهیم.

کاشت ۱۱۷ درخت برای کودکان بهبود یافته از سرطان

میلانی، مدیرعامل تسکین نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت ۷ ساله این موسسه گفت: این مرکز تخصصی‌ترین موسسه درمانی در حوزه سرطان کودکان بوده و علاوه بر آذربایجان شرقی از استان‌های همجوار حتی کشورهای همسایه پذیرش بیماران مبتلا به سرطان دارد.

وی ادامه داد: برای سومین سال وارد فاز حمایتی از کودکان مبتلا به سرطان شده‌ایم و بنا به وضعیت کودکان درصدهای حمایتی تعریف می‌کنیم و امسال از تیرماه بدون توجه به وضعیت معیشتی کودکان در چهار بخش حمایت کامل را انجام داده‌ایم.

وی تصریح کرد: در سال جاری تا اول اسفند ۴۶۰ تحت حمایت قرار گرفتند که ۵۳ کودک قطعی درمان یافته‌اند و امروز به یاد ۱۱۷ کودک بهبودیافته در سال ۹۸ و ۹۹ نهال در محل مجتمع لاله پارک تبریز کاشته می‌شود.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات