تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 47304

واکنش بنیان گذار تلگرام به ممنوعیت ارزهای دیجیتال

واکنش بنیان گذار تلگرام به ممنوعیت ارزهای دیجیتال
پاول دوروف، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران تلگرام در واکنش به پیشنهاد بانک مرکزی روسیه، ممنوع شدن ارزهای دیجیتال را به ضرر این کشور دانسته است.

به گزارش شهر بورس، پاول دوروف، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران تلگرام گفته است: ممنوعیت ارزهای دیجیتال در روسیه، صنایع زیادی را نابود می‌کند و متخصصان فناوری اطلاعات را مجبور به مهاجرت خواهد کرد.

دوروف روز شنبه در کانال تلگرام خود نوشت که «ممنوعیت کامل ارزهای دیجیتال، دقیقاً مَثَل فردی است که می‌خواهد ابروی دیگری را درست کند اما چشم او را کور می‌کند.

وی افزود: هیچ کشور توسعه‌یافته‌ای به‌دنبال ممنوع‌کردن ارزهای دیجیتال نخواهد بود.

بانک مرکزی روسیه، اوایل هفته گذشته با اشاره به خطرات ارزهای دیجیتال برای سیستم مالی کشور، ممنوعیت کامل آنها را پیشنهاد و این بازار را به طرح‌های هرمی تشبیه کرده بود.

احتمال صدور مجوز قانونی روسیه برای ماینینگ و استیبل‌کوین‌های با پشتوانه طلا

پس از مطرح شدن پیشنهاد بانک مرکزی روسیه مبنی ممنوعیت کامل کریپتو اعم از خرید، فروش و استخراج آن، عضو ارشد مجلس دومای روسیه اظهار کرد: احتمال دارد این کشور مجوز قانونی استخراج و استیبل‌کوین‌هایی با پشتوانه طلا را بدهد.

در همین راستا Vladimir Gutenev اظهار داشت: استیبل‌کوین‌های با پشتوانه طلا، استیبل‌کوین‌هایی هستند که مشابه روبل طلا بوده و روسیه می‌تواند از آن برای دور زدن تحریم‌ها و تسهیل روابط اقتصادی با سایر ملت‌ها استفاده کند.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات