صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
کد خبر : 2335

ارزش معاملات بورس تهران به 12 هزار میلیارد تومان رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شاخص کل بورس در معاملات امروز نیز همچون روز گذشته با رشد حدود ۲۸ هزار واحد معادل ۳٫۶۱ واحد همراه شد و توانست در چند قدمی کانال ۸۰۰ هزار واحدی قرار بگیرد و ارزش معاملات بورس تهران به 12 هزار میلیارد تومان رسید. شاخص کل هم وزن نیز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شاخص کل بورس در معاملات امروز نیز همچون روز گذشته با رشد حدود ۲۸ هزار واحد معادل ۳٫۶۱ واحد همراه شد و توانست در چند قدمی کانال ۸۰۰ هزار واحدی قرار بگیرد و ارزش معاملات بورس تهران به 12 هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص کل هم وزن نیز توانست با رشد شش هزار و ۳۴۴ واحدی برابر با ۲٫۴۳ درصد به مرز ۲۶۷ هزار و ۴۲۹ واحد رسید.

سه نماد پرتاثیر امروز نیز فولاد، فارس و خگستر بودند که به ترتیب با ۳۷۳۷، ۲۴۳۴ و ۱۴۷۵ واحد توانستند شاخص کل را به چند قدمی ۸۰۰ هزار واحدی برسانند.

همچنین گروه‌های شیمیایی، فراورده نفتی و خودرو نیز جزو برترین گروه‌های صنعت امروز بودند که بر اساس پیش‌بینی کارشناسان گروه‌های خودرو جزو پیشتازان هفته عنوان شدند.

تعداد معاملات امروز نیز به یک میلیون و ۴۰۷ هزار رسید که طی آن، ۹ میلیارد و ۵۳۵ میلیون برگه سهم با ارزشی بالغ بر ۱۲٫۱ هزار میلیارد تومان خریدوفروش شد و در جریان معاملات امروز ارزش بازار از ۲۸۹۲ هزار میلیادر تومان عبور کرد و در مرز ۳۰۰۰ هزار میلیارد تومان متوقف شد.

 

بیشتر بخوانید:

پیش گشایش بورس دوشنبه/ فروشندگان عقب نشستند، تقاضا بهبود یافت

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان