صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
کد خبر : 16563

تعطیلی یک هفته‌ای تهران؛ بورس هم تعطیل شد؟

تعطیلی یک هفته‌ای تهران؛ بورس هم تعطیل شد؟

به گزارش شهر بورس، بر اساس اعلام سخنگوی دولت، بنابر به پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییس‌جمهور تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از سه‌شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است. سارا علیاری ، مدیر روابط عمومی سازمان بورس اوراق بهادار تهران در گفت‌وگو

به گزارش شهر بورس، بر اساس اعلام سخنگوی دولت، بنابر به پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییس‌جمهور تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از سه‌شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.

سارا علیاری ، مدیر روابط عمومی سازمان بورس اوراق بهادار تهران در گفت‌وگو با شهر بورس، در پاسخ به این سوال که «آیا بورس هم طی این روزها تعطیل خواهد بود یا خیر؟»، گفت: طبق سخنان آقای ربیعی، استان‌های تهران و البرز تعطیل هستند، اما نمی‌دانیم این تعطیلی شامل بانک‌ها هم خواهد بود یا خیر. در صورت تعطیلی بانک، بورس هم تعطیل خواهد بود اما در صورتی که بانک‌ها به فعالیت خود ادامه دهند، بورس هم تعطیل نخواهد بود.

وی افزود: در حال پیگیری وضعیت بانک‌ها هستیم و به محض کسب اطلاع دقیق از این موضوع، سریعاً نسبت به اطلاع رسانی به سهامداران محترم اقدام خواهیم کرد. سهامداران به شایعات توجه نکنند و منتظر اعلام رسمی سازمان بورس باشند.

بر این اساس سارا علیاری ، در صورت تعطیلی بانک ها، بورس نیز تعطیل خواهد شد و اگر بانک ها تعطیل نباشند، بورس نیز به کار خود ادامه می دهد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 11 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان