تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کد خبر : 156898

صعود دوباره قیمت طلا و سکه در بازار امروز

صعود دوباره قیمت طلا و سکه در بازار امروز
قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه، با افزایش چشمگیر و همزمان با رشد دلار و تعطیلی بازار جهانی، به روند صعودی خود ادامه داد.

به گزارش شهر بورس، قیمت طلا و سکه در روز یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳، با توجه به تعطیلی بازار جهانی و افزایش قیمت دلار، به‌طور کلی در تمامی قطعات و وزن‌ها بازگشایی شده است. این در حالی است که قیمت‌ها نسبت به کانال قیمتی هفته گذشته تغییرات قابل توجهی داشته‌اند. قیمت دلار امروز در نیمه کانال ششم از کریدور ششم نوسان دارد.

نوسانات بازار طلا

بازار طلا امروز پس از تجربه یک روز کاهش قیمت در هفته گذشته، با افزایش تقاضا مواجه شده است. به نظر می‌رسد که هیجان ناشی از کاهش قیمت دلار در روز گذشته از بین رفته و این موضوع موجب رشد قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شده است. با این وجود، قیمت‌ها همچنان پایین‌تر از کانال پنجشنبه هفته گذشته قرار دارند.

قیمت اونس جهانی طلا نیز امروز به ۲۷۴۷ دلار رسید. در همین راستا، قیمت گرم نقره به ۷۲ هزار تومان افزایش یافت. اونس جهانی نقره امروز بدون تغییر، روی ۳۳ دلار و ۷۰ سنت ثابت مانده است.

افزایش قیمت سکه

در بازار سکه، قیمت سکه امامی با افزایش ۹۲۰ هزار تومانی به ۵۱ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان رسید. همچنین سکه بهار آزادی با ۳۷۵ هزار تومان افزایش، به قیمت ۴۶ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان رسید. نیم سکه و ربع سکه نیز هر کدام با ۳۰۰ هزار تومان افزایش به ترتیب به قیمت‌های ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شدند. سکه گرمی با قیمت ثابت هشت میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خبر مرتبط
پیش بینی قیمت طلا و سکه ۷ آبان ۱۴۰۳
پیش بینی قیمت طلا و سکه ۷ آبان ۱۴۰۳

قیمت طلا و سکه روز یکشنبه با افزایش ارزش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. رشد ۵۰۰ تومانی قیمت دلار در تعطیلی بازارهای جهانی، بار دیگر روند قیمت در بازار طلا را صعودی کرد و سکه امامی را در کانال ۵۱ میلیون تومانی نشاند.

روند افزایشی قیمت طلا

قیمت طلا نیز در بازار امروز روند صعودی به خود گرفته است. هر مثقال طلا با ۳۲۸ هزار تومان افزایش به قیمت ۱۹ میلیون و ۲۸۴ هزار تومان رسید. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۷۵ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش به چهار میلیون و ۴۵۲ هزار تومان رسید. همچنین قیمت طلای دست دوم با ۷۱ هزار و ۷۰ تومان افزایش، به چهار میلیون و ۳۸۹ هزار و ۴۶۸ تومان رسید.

حباب سکه

در نهایت، حباب سکه در تمامی قطعات به جز سکه بهار آزادی و سکه گرمی افزایش یافته است. حباب سکه امامی ۳۵۹ هزار تومان، نیم‌سکه ۴۸ هزار تومان و حباب ربع سکه ۱۷۴ هزار تومان افزایش یافته، در حالی که حباب سکه بهار آزادی و سکه گرمی به ترتیب ۵۲ هزار تومان و ۵۹ هزار تومان کاهش یافته است.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون