تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کد خبر : 156834

فوری / این ارزها بعد از پیروزی ترامپ منفجر می شوند

فوری / این ارزها بعد از پیروزی ترامپ منفجر می شوند
با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، بازار ارزهای دیجیتال به ویژه میم کوین‌ها تحت تأثیر این رویداد قرار گرفته است.

به گزارش شهر بورس، با باقی‌ماندن کمتر از دو هفته به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، بازار دارایی‌های دیجیتال به شدت تحت تأثیر این رویداد مهم قرار گرفته است. میم کوین ماگا، با نماد معاملاتی TRUMP، به عنوان یکی از مهم‌ترین میم کوین‌های سیاسی شناخته می‌شود.

رشد چشمگیر میم کوین ماگا

این میم کوین که در آگوست ۲۰۲۳ و همزمان با آغاز غیررسمی مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ راه‌اندازی شد، با قیمت کنونی ۳.۲۵ دلار، شاهد افزایش ۱۹ هزار درصدی از زمان راه‌اندازی بوده و توجه زیادی را جلب کرده است.

ارتباط ترامپ و میم کوین ماگا

اگرچه دونالد ترامپ هیچ ارتباط رسمی با میم کوین ماگا ندارد، توسعه‌دهندگان این پروژه در پاییز گذشته ۵۷۹ هزار توکن به کیف پول او ارسال کرده‌اند که هنوز بدون تغییر باقی مانده است. این توکن‌ها ارزشی معادل ۱.۹ میلیون دلار دارند و به جلب توجه عمومی به این پروژه کمک کرده‌اند.

سایر میم کوین‌های مرتبط

علاوه بر ماگا، میم کوین‌های دیگری نیز وجود دارند که به نام ترامپ شناخته می‌شوند، از جمله:

خبر مرتبط
تتر خریداران را ناامید کرد؛ آیا ریزش شدید در راه است؟
تتر خریداران را ناامید کرد؛ آیا ریزش شدید در راه است؟

تحولات اخیر در خاورمیانه و انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، بازار ارز دیجیتال را تحت تأثیر قرار داده و تتر با افت قیمت روبه‌رو شده است.

ماگا هت (MAGA): با الهام از کلاه‌های “Make America Great Again” و ارزش بازاری ۵۴ میلیون دلار.

سوپر ترامپ کوین (STRUMP): پلتفرمی برای حامیان ترامپ با ارزش بازار ۱۳ میلیون دلار.

بیبی ترامپ (Baby Trump): توکنی که به حمایت از ترامپ اختصاص دارد و ارزش بازاری ۲ میلیون دلار دارد.

تأثیر انتخابات بر قیمت میم کوین‌ها

پیروزی یا شکست ترامپ در انتخابات می‌تواند تأثیر زیادی بر قیمت این میم کوین‌ها داشته باشد. اگر ترامپ در انتخابات پیروز شود، انتظار می‌رود که قیمت این توکن‌ها به شدت افزایش یابد. موضع مثبت او نسبت به ارزهای دیجیتال می‌تواند بازار را تحت تأثیر قرار دهد و به نفع این پروژه‌ها باشد.

پیش‌بینی‌های آینده

سرمایه‌گذاران باید به یاد داشته باشند که میم کوین‌ها با توجه به ارزش بازار کوچکشان، ممکن است در معرض نوسانات شدیدی قرار بگیرند. در صورت شکست ترامپ، این توکن‌ها ممکن است اولین قربانیان بازار باشند و زیان‌های قابل توجهی برای سرمایه‌گذاران به همراه داشته باشند.

به طور کلی، میم کوین‌ها به یکی از ابزارهای جذاب در دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شده‌اند و با توجه به فضای انتخاباتی آمریکا، انتظار می‌رود که در روزهای آینده شاهد نوسانات و تغییرات بیشتری در این بازار باشیم.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون