تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 156823

خبر خوش از یارانه کمک معیشتی جدید دولت

خبر خوش از یارانه کمک معیشتی جدید دولت
آرزو ذکایی‌فر، معاون توانمندسازی مرکز کارآفرینی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور، از واریز کامل شهریه دانشجویی خبر داد.

به گزارش شهر بورس، آرزو ذکایی‌فر، معاون توانمندسازی مرکز کارآفرینی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور، از واریز کامل شهریه دانشجویی برای بانوان سرپرست خانوار و فرزندانشان که در دهک‌های یک تا پنج قرار دارند، از ترم بهمن خبر داد. این اقدام به منظور حمایت از ۱۸ هزار دانشجوی تحت پوشش سازمان انجام می‌شود.

ذکایی‌فر تأکید کرد که یکی از وظایف اصلی سازمان بهزیستی، بهبود کیفیت زندگی مددجویان و افراد تحت پوشش است. او خاطرنشان کرد: آموزش و توانمندسازی افراد تحت پوشش، از کلیدی‌ترین مسائل در ارتقای شاخص‌های رفاهی و اجتماعی به شمار می‌رود.

جزئیات حمایت‌های مالی

معاون توانمندسازی سازمان بهزیستی همچنین افزود که از ۷۰۰۰ دانشجوی تحت حمایت این سازمان، کمک‌هزینه شهریه برای بانوان سرپرست خانوار و فرزندان آن‌ها در مقاطع مختلف تحصیلی اعطا می‌شود. وی اشاره کرد: قبلاً نیمی از شهریه را واریز می‌کردیم، اما از ترم بهمن، کل شهریه برای دانشجویان در دهک‌های یک تا پنج واریز خواهد شد.

ذکایی‌فر همچنین به حمایت از دانشجویان دارای معلولیت اشاره کرد و بیان کرد که حدود ۱۱ هزار دانشجوی دارای معلولیت نیز از این کمک‌ها بهره‌مند خواهند شد. او تأکید کرد که افرادی که به دلیل از کارافتادگی سرپرست خانواده با مشکلات مواجه هستند، خود و فرزندانشان تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند.

خبر مرتبط
آغاز واریز یارانه‌های جدید برای تأمین نیازهای غذایی
آغاز واریز یارانه‌های جدید برای تأمین نیازهای غذایی

اعتبار ماهانه یارانه امنیت غذایی برای خانوارها به‌طور ویژه تعیین شده و شامل ۱۶ قلم کالای ضروری است.

منبع: صد آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون