تاریخ انتشار : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کد خبر : 156189

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس:

مسئولان موقع انتخابات وعده می‌دهند اما خبری از آنها نمی‌شود/ سهامداران در بورس گیر افتاده‌اند

مسئولان موقع انتخابات وعده می‌دهند اما خبری از آنها نمی‌شود/ سهامداران در بورس گیر افتاده‌اند
حسین مریدسادات کارشناس بازار سرمایه به انتقاد از بی‌توجهی دولت نسبت به بازار سرمایه گفت: مسئولان موقع انتخابات وعده می‌دهند اما خبری از آنها نمی‌شود.

حسین مرید سادات در گفت‌وگو با شهر بورس اظهار داشت: اکنون دیگر بورسی وجود ندارد که بازار را هم تعریف کنیم، باید نام سازمان بورس را تغییر دهند و سازمان تامین مالی دولت نامگذاری کنند.

وی افزود: تمامی مدیرانی که روی کار می‌آیند از مدیران قبلی ضعیف‌تر هستند دولت چهاردهم هم دولت وعده‌هاست، مسئولان زمانی که به رای ملت نیاز دارند وعده می‌دهند و پس از روی کار آمدن، خبری از عملی شدن آنها نیست.

این کارشناس بازار سرمایه به انتقاد از عملکرد دولت در حوزه بازار سرمایه پرداخت و خاطرنشان کرد: دولت آقای پزشکیان هم اینگونه است؛ خبری از عملیاتی شدن وعده ها نیست؛ سهامداران گیر افتاده‌اند و توصیه می‌کنم در فرصت مناسب پول خود را از بورس بیرون بکشند چراکه بورسی باقی نمانده و کار عملیاتی هم ندیده‌ایم، صرفا وعده وعید بوده است.

مریدسادات با تاکید بر اینکه سهامداران بازیجه دست سیاستمداران شده‌اند، با پیش‌بینی وضعیت صندوق‌های طلا، خاطرنشان کرد: متاسفانه شرایط جنگی است و نمی‌توان به طور دقیق پیش‌بینی کرد، سرمایه گذاری در صندوق‌های طلا برای بلند مدت است اما سرمایه گذاران مراقب باشند؛ حباب سکه نیز بالا رفته و شمش از آن بهتر است؛ خرید هفتگی طلا با مبالغ کم توصیه می‌شود چراکه زیان ده نخواهد بود.

خبر مرتبط
نمایشگاه کیش اینوکس فرصتی برای تقویت شبکه‌سازی و رشد بازار سرمایه
نمایشگاه کیش اینوکس فرصتی برای تقویت شبکه‌سازی و رشد بازار سرمایه

عضو هیئت مدیره کارگزاری بانک سپه گفت: نمایشگاه کیش اینوکس بستری مناسب برای تبادل دانش، معرفی خدمات نوین و تقویت توان تحلیل فعالان بازار سرمایه است و نقش مهمی در جذب سرمایه‌گذاران، شبکه‌سازی و رشد بازار سرمایه دارد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون