تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کد خبر : 155558

حذف یارانه این افراد قطعی است!

حذف یارانه این افراد قطعی است!
معصومه رضایی، از قطع سهمیه آرد ۱۱ نانوایی به دلیل تخلفات قیمت‌گذاری و کم‌فروشی خبر داد.

به گزارش شهر بورس، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از قطع سهمیه آرد ۱۱ نانوایی به دلیل تخلفات قیمت‌گذاری و کم‌فروشی خبر داد. معصومه رضایی اعلام کرد که با وجود اصلاحات قیمتی، برخی نانوایان هنوز به گران‌فروشی ادامه می‌دهند و در نتیجه سهمیه آرد این نانوایان قطع و به نانوایی‌های دیگر اختصاص می‌یابد.

ریشه‌های گران‌فروشی در نانوایی‌ها

وی توضیح داد که برخی نانوایی‌ها به صورت غیرقانونی در قیمت‌ها تغییراتی ایجاد می‌کنند یا وزن چانه نان را کاهش می‌دهند. رضایی تأکید کرد که با توجه به اصلاح قیمت‌ها، نظارت‌ها باید تشدید شود تا فضای تخلف در این حوزه کاهش یابد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیمات کارگروه آرد و نان، سهمیه آرد نانوایان متخلف به‌طور موقت یا دائمی قطع خواهد شد. این اقدام به این دلیل است که در صورت تکرار تخلف، دیگر نیازی به ادامه فعالیت نانوایانی که تخلف می‌کنند، وجود نخواهد داشت.

وی تصریح کرد که واحدهایی که به گران‌فروشی ادامه می‌دهند، از دریافت آرد دولتی محروم شده و سهمیه آن‌ها به نانوایی‌های اطراف منتقل می‌شود. رضایی در پایان اعلام کرد که تا به امروز، سهمیه آرد ۱۱ نانوایی قطع شده است.

منبع: تسنیم

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون