تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کد خبر : 155005

حسن محمدی مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس کیست؟

حسن محمدی مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس کیست؟
حسن محمدی به عنوان مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش‌بورس منصوب شد.

به گزارش شهر بورس، پس از تغییرات به وجود آمده در ریاست سازمان بورس، تغییرات به مرور به سایر بخش‌های سازمان نیز می‌رسد. در تازه‌ترین تغییر، حسن محمدی مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس شد.

حسن محمدی کیست؟

حسن محمدی متولد 20 خرداد 1359 با مدرک کارشناسی ارشد مطالعات آمریکای شمالی است، از سوابق کاری او می‌توان به مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) اشاره کرد که در 16 آبان 1400 کار او در این مجموعه به پایان رسید؛ پس از نیز به عنوان مدیرعامل در شرکت پارس آذرخش فعالیت کرده بود.

فعالیت رسانه‌ای محمدی از سال ۱۳۸۰ آغاز شده و علاوه بر روزنامه نگاری در حوزه انرژی هسته‌ای در مستندسازی، تهیه‌کنندگی تئاتر و فیلم‌ کوتاه دارای سابقه است.

تولید بیش از ده فیلم مستند درباره موضوعات هسته‌ای از جمله مستند مذاکرات هسته‌ای از تولیدات وی محسوب می‌شوند. محمدی در مقام نویسنده، کتاب‌های ذیل را در کارنامه خود دارد:

خبر مرتبط
پایان چالش آزمون های حرفه ای بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳ + فیلم
پایان چالش آزمون های حرفه ای بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳ + فیلم

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و آموزش بورس از تلاش این شرکت برای پایان چالش آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

– بوش و همراهان (۱۳۸۲)

– شام آخر در وین (۱۳۹۴) با موضوع آسیب‌شناسی رسانه‌ای مذاکرات هسته‌ای با رویکرد مقایسه‌ای میان تیم رسانه‌ای ایران و گروه پنج بعلاوه یک، بویژه خبرنگاران آمریکایی.

– نقطه صفر هسته‌ای ( ۱۳۹۷) با موضوع بررسی تحلیلی درباره تاثیر تغییر فضای میان ذهنی نخبگان دیپلماسی ایالات متحده آمریکا بر توافق هسته‌ای.

محمدی از زمان حضور خود به عنوان مدیر روابط‌عمومی شرکت شستا علاوه بر برگزاری نشست‌های تخصصی و آموزشی در شرکت‌های زیرمجموعه، در مسیر تقویت ارتباطات رسانه‌ای تلاش کرده است.

تولید بیش از هزار و ۲۰۰ خبر از مجموعه شستا و انعکاس در رسانه‌های مختلف بازدیدهای رسانه‌ای مدیران این شرکت و برگزاری تورهای رسانه‌ای از جمله اقدامات وی در این مدت بوده است.

اعضای هیئت مدیره شرکت اطلاع‌رسانی

همچنین مبینا بنی‌اسدی از مدیران خوش‌نام بازار سرمایه نیز به عنوان عضو هیئت‌مدیره شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس منصوب شد. امیر لعلی مدیر روابط عمومی سازمان بورس نیز دیگر عضو هیئت‌مدیره این شرکت خواهد بود.

پیش از این نیز محمدهادی سلیمی‌زاده مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی بود.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون