تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 154795

پرداخت ۳ میلیون تومان علی‌الحساب به بازنشستگان تأمین اجتماعی

پرداخت ۳ میلیون تومان علی‌الحساب به بازنشستگان تأمین اجتماعی
احمد فاطمی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، از پیگیری واریز معوقات سه‌ماهه دوم سال برای بازنشستگان تأمین اجتماعی خبر داد و اعلام کرد.

به گزارش شهر بورس، احمد فاطمی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، اعلام کرد که پرداخت معوقات سه ماه دوم سال برای بازنشستگان تأمین اجتماعی در حال پیگیری است و با تأمین اعتبار لازم، مبلغ ۳ میلیون تومان تحت عنوان علی‌الحساب در قالب همسان‌سازی حقوق به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد. این پرداخت‌ها در ادامه اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و رفع تبعیض‌ها بین بازنشستگان انجام می‌شود.

پیگیری نمایندگان برای پرداخت معوقات

نمایندگان مجلس با تلاش‌های مستمر خود، خواستار تسریع در پرداخت معوقات همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی شده‌اند. فاطمی در این باره افزود که مشکل اصلی در تأخیر پرداخت، تأمین اعتبار بود که با دستور معاون رئیس‌جمهور برای اختصاص بودجه لازم، این مشکل رفع شده است و هم‌اکنون منتظر واریز بودجه از سوی سازمان برنامه و بودجه هستند.

جزئیات پرداخت معوقات همسان‌سازی

به گفته این عضو کمیسیون اجتماعی، معوقات همسان‌سازی حقوق برای بازنشستگان کشوری تا پایان شهریور واریز شده و انتظار می‌رود که مبالغ مربوط به بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز حداکثر تا دو ماه آینده به حساب آنان واریز شود. پیش‌بینی می‌شود که با تأمین اعتبار، مبلغ ۳ میلیون تومان به‌عنوان علی‌الحساب برای سه‌ماهه دوم سال پرداخت شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون