تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 153697

قدردانی ویژه استاندار بوشهر از بانک مسکن در آیین افتتاح 1000واحد مسکونی در شهرستان دیلم

قدردانی ویژه استاندار بوشهر از بانک مسکن در آیین افتتاح 1000واحد مسکونی در شهرستان دیلم
احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در آیین افتتاح ۱۰۰۰ واحد مسکونی متقاضیان در شهرستان دیلم، به طور ویژه از مرتضی دهداری‌زاده مدیرشعب بانک مسکن بوشهر برای تامین مالی پروژه‌های مسکونی قدردانی کرد.

به گزارش شهر بورس و به نقل از خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا ؛ یک هزار و ۲۴ واحد مسکونی و ۴۰۰ قطعه زمین در روز هشتم مهرماه با حضور استاندار و مسئولان محلی در شهرستان دیلم از توابع استان بوشهر به افراد واجد شرایط واگذار شد.

استاندار بوشهر در این مراسم گفت: به همت دولت خدمتگزار ، ۴۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در روستاها، ۲۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دیلم ، ۴۰۰ واحد ویژه طرح بهسازی و نوسازی روستایی و ۲۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان با اعتبار حساب ۱۰۰ امام (ره) در حال افتتاح بوده یا به بهره‌برداری رسیده است.

محمدی‌زاده یادآور شد: همچنین ۴۰۰ قطعه زمین شامل ۲۰۰ قطعه در سایت ۱۳۶ هکتاری طرح جوانی جمعیت و ۲۰۰ قطعه در مناطق روستایی دیلم واگذار شد.


بیشتر بخوانید:جابجایی ۱۸.۵ میلیون مسافر هوایی در نیمه نخست ۱۴۰۳

خبر مرتبط
قرارداد ۳۷۳ هزار و ۲۳۱ واحد نهضت ملی در بانک مسکن امضا شد
قرارداد ۳۷۳ هزار و ۲۳۱ واحد نهضت ملی در بانک مسکن امضا شد

قرارداد ۳۷۳ هزار و ۲۳۱ واحد نهضت ملی در بانک مسکن در قالب ۵۵ هزار و ۴۸۰ پروژه با اعتباری بالغ‌ بر ۱۷۲ هزار و ۸۰۷ میلیارد تومان (بدون احتساب افزایش تسهیلات فوق تا ۵۵۰ میلیون تومان) به امضا رسید.


وی در این مراسم، از تلاش‌های تمامی دستگاه‌های اجرایی که در پیشبرد این طرح های مسکونی مشارکت فعال دارند؛ به ویژه از دهداری زاده مدیر شعب بانک مسکن استان بوشهر بابت تامین مالی پروژه‌ها قدردانی کرد.

دهداری‌زاده مدیرشعب بانک مسکن استان نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به آمار عملکرد این بانک در طرح نهضت ملی مسکن گفت: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون، قرارداد ۴ هزار و ۵۸۸ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در قالب ۸۷ پروژه به ارزش ۲۲ هزار و ۶۷۴ میلیارد ریال در بانک مسکن به امضا رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین بانک مسکن تاکنون در استان بوشهر، مبلغ ۹ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال به عنوان سهم‌الشرکه به متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن پرداخته است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک صادرات