تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کد خبر : 152784

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی:

افزایش تقاضا برای بنزین بدون ایجاد اختلال مدیریت شد

افزایش تقاضا برای بنزین بدون ایجاد اختلال مدیریت شد
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، از افزایش تقاضای بنزین در برخی کلانشهرها و مدیریت موفق آن خبر داد و تأکید کرد که هیچ مشکلی در تأمین و عرضه بنزین وجود ندارد.

به گزارش شهر بورس، کرامت ویس‌کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در گفت‌وگویی با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که این شرکت به همراه مناطق تحت پوشش آن در سراسر کشور، همواره در آماده‌باش و رصد کامل عرضه سوخت قرار دارند. وی افزود که با وجود افزایش تقاضا در برخی کلانشهرها در شب گذشته، هیچ مشکلی در تأمین و عرضه بنزین پیش نیامده و هم‌اکنون نیز نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد.

مصرف روزانه بنزین در هفته نخست مهرماه

ویس‌کرمی با اشاره به مصرف روزانه بنزین در کشور بیان کرد که متوسط مصرف بنزین در هفته نخست مهرماه به 128 میلیون لیتر رسیده است. این رقم نشان‌دهنده مصرف بسیار بالای بنزین در کشور است که به‌ویژه در ماه شهریور به رکورد بی‌سابقه‌ای در توزیع روزانه بنزین، به میزان 133 میلیون لیتر، دست یافته است.

رشد 7.2 درصدی مصرف بنزین در سال جاری

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران همچنین از افزایش 7.2 درصدی مصرف بنزین در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و تصریح کرد که از ابتدای سال جاری تا هفتم مهرماه، متوسط مصرف روزانه بنزین به 124.5 میلیون لیتر رسیده است.

خبر مرتبط
یارانه سوخت؛ چرا افزایش قیمت بنزین به‌تنهایی راه‌حل نیست؟
یارانه سوخت؛ چرا افزایش قیمت بنزین به‌تنهایی راه‌حل نیست؟

یارانه سوخت در ایران باعث مشکلاتی همچون هزینه‌های بالای دولت، قاچاق سوخت و نابرابری اجتماعی شده است. اما آیا حذف این یارانه راه‌حل مناسبی است؟

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک صادرات