تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کد خبر : 152411

ادامه جدی بومی‌سازی هواپیما؛ سازمان هواپیمایی به دنبال توسعه پایدار

ادامه جدی بومی‌سازی هواپیما؛ سازمان هواپیمایی به دنبال توسعه پایدار
سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری از ادامه جدی بومی‌سازی هواپیما و ارائه خدمات با کیفیت‌تر به مردم خبر داد.

به گزارش شهر بورس، سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد بومی‌سازی هواپیما با جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت و تلاش می‌شود تا خدماتی با کیفیت بهتر به مردم ارائه شود. حسین پورفرزانه در این باره گفت: صنعت هوانوردی، به عنوان موتور پیشران توسعه پایدار، نیازمند تقویت و تحقق رسالت‌های چهارگانه سازمان هواپیمایی کشوری است. این رسالت‌ها شامل حاکمیت، نظارت، هدایت و حمایت از صنعت هوانوردی است که همگی با رویکرد منافع ملی به صورت جدی پیگیری می‌شوند.

خوداتکایی فناوری؛ اولویت اساسی سازمان

وی با تاکید بر سیاست‌های کلان نظام و شعار سال جاری، افزود: یکی از اولویت‌های اساسی ما خوداتکایی فناوری است تا نیازهای کشور را با تجاری‌سازی دانش مهندسی تامین کنیم. در این راستا، بومی‌سازی صنعت هواپیماسازی با جدیت ادامه خواهد یافت و تلاش می‌کنیم دانش فنی و فناوری لازم برای رفع نیازمندی‌ها را تبلور و تجاری‌سازی کنیم.

پورفرزانه همچنین به اهمیت اقتصاد و کسب‌وکار هوانوردی با رویکرد حمل‌ونقل هوایی کوچک و هوانوردی عمومی اشاره کرد و گفت: پایداری تجاری این صنعت از دیگر سیاست‌های راهبردی ماست. به منظور تشویق سرمایه‌گذاران و رونق کسب‌وکار، قصد داریم موانع بازدارنده از جمله مقررات حاکمیتی را اصلاح کنیم تا بتوانیم هزینه‌ها و ریسک‌ها را مدیریت کنیم و محیطی مطلوب برای فعالیت سرمایه‌گذاران فراهم سازیم.

ارتقای کیفیت و ایمنی؛ شاخص کلیدی دولت چهاردهم

سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری ارتقای ضریب کیفی و ایمنی در صنعت حمل‌ونقل هوایی را از اهداف راهبردی دولت چهاردهم برشمرد و گفت: توجه ویژه به زنجیره تامین صنعت هوانوردی، از جمله حوزه‌های آموزش، تعمیرات، و عملیات فرودگاهی، و نظارت دقیق بر کیفیت قطعات تامین شده از منابع خارجی، از برنامه‌های اصلی سازمان است.

وی با اشاره به اهمیت نظر مردم به عنوان بهترین ناظران، افزود: افزایش رضایتمندی و ارتقای آسایش و رفاه مردم در صنعت حمل‌ونقل هوایی یکی از اولویت‌های سازمان هواپیمایی کشوری است. برای دستیابی به این هدف، از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا خدمات بیشتری با کیفیت بالاتر ارائه شود.

منبع: تسنیم

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک صادرات