تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸
کد خبر : 148118

علی دانا سرپرست گروه مالی و اقتصادی دی شد

علی دانا سرپرست گروه مالی و اقتصادی دی شد
در مراسمی با حضور نایب‌رییس هیأت‌مدیره بانک دی، با معرفی «علی دانا» به عنوان سرپرست گروه مالی و اقتصادی دی، از خدمات ۳۱ ماهه مهدی معدن‌چی، مدیرعامل پیشین، قدردانی شد.
به گزارش شهر بورس و به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، در این مراسم محمدرضا ادبی، نایب رئیس هیأت مدیره بانک، با بیان این که تغییرات مدیریتی، ذات هر سازمان است، اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های ابلاغی، سرعت و کیفیت فعالیت های گروه مالی دی باید افزایش یافته و شرکت‌های زیرمجموعه آن باید تمام توان خود را به منظور تحقق اهداف پیش بینی شده به کار بگیرند.


بیشتر بخوانید:جلسه هم‌اندیشی و ارزیابی عملکرد شعب بانک دی برگزار شد


مهدی معدن‌چی، مدیرعامل پیشین گروه مالی دی نیز در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد خود، گفت: افزایش سرمایه قابل توجه شرکت‌های زیرمجموعه گروه، توان فعالیت آنها را بهبود بخشیده است و امیدوارم با ادامه این روند، شاهد رسیدن شرکت‌ها به جایگاه مطلوب خود باشیم.

علی دانا، سرپرست جدید گروه مالی و اقتصادی دی نیز با قدردانی از تلاش‌های انجام شده، اظهار امیدواری کرد با تلاش مضاعف، شرایط گروه مالی بهبود یافته و از همه ظرفیت‌های آن برای خدمت‌رسانی بهتر به جامعه هدف و تکمیل زنجیره ارزش بانک دی بهره‌برداری شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ