تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
کد خبر : 148025

علیزاده نیامده، سنت شکنی کرد

محسن علیزاده، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن، با تأکید بر نقش کلیدی سهام «ثمسکن» در بازار سرمایه، از برنامه‌های جدید این شرکت برای بهبود عملکرد و جلب اعتماد دوباره سهامداران خبر داد و اعلام کرد که در آینده‌ای نزدیک اخبار مثبتی در انتظار سهامداران خواهد بود.

به گزارش شهر بورس، محسن علیزاده، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن و عضو سابق ناظر مجلس در شورای عالی بورس در دیدار با مدیران و معاونین ثمسکن با تاکید بر حفظ منافع سهامداران خاطرنشان کرد: سهام ثمسکن به عنوان مهمترین نماد بورس در گروه انبوه سازی، املاک و‌ مستغلات و تاثیری که بر روی نمادهای دیگر این گروه‌ دارد باید نقشی کلیدی را ایفا کند و به عنوان یک نماد پیشتاز در همه بخش ها الگو باشد. از این رو با شناسایی ظرفیت های موجود و بکارگیری نیروهای متخصص و ‌مشاوران زبده در آینده ای نزدیک خبرهای خوبی را برای سهامداران و ذی‌نفعان به ارمغان آورد.

علیزاده با تاکید بر الزام تجدید ارزیابی روش‌های مدیریت نماد و شفاف سازی عملکردها اظهار داشت: باید به حفظ سهامداران کمک کرد. عدم توجه به پاسخگویی مناسب به نیاز سهامداران و مدیریت دستوری در خصوص‌ این نماد مهم، باعث شده است بسیاری از سهامداران اعتماد و رضایت خود را از دست بدهند، اما امیدواریم که در آینده ای نه چندان دور، ثمسکن به روزهای اوج خود بازگردد.

سنت‌شکنی در افشا به موقع صورت های مالی حسابرسی شده میان دوره‌ای ثمسکن در سامانه کدال با عنایت به تاکید مدیرعامل این شرکت مبنی بر رعایت حداکثری دستورالعمل ها و ضوابط سازمان بورس علی‌رغم رویه سنوات گذشته، صورت های مالی حسابرسی شده ثمسکن سه روز قبل از پایان موعد تعیین شده توسط سازمان بورس از طریق سامانه کدال افشا گردید.

با پیگیری های مکرر و تمهیدات صورت گرفته در راستای کاهش حداکثری بندهای گزارش حسابرسی، تعداد بندهای مربوط به رعایت دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات در بندهای مربوط به دستورالعمل حاکمیت شرکت کاهش قابل ملاحظه ای داشته است که برنامه ریزی صورت گرفته در این زمینه مبنی بر حذف تمامی بندهای مذکور در بندهای آتی می شود.

برچسب ها : ،