تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲
کد خبر : 147436

آخرین قیمت مسکن در منطقه 15 تهران + جدول

آخرین قیمت مسکن در منطقه 15 تهران + جدول
طبق آخرین داده‌های بانک مرکزی از تعداد معاملات مسکونی انجام شده در پایتخت(خرداد 1403)، تعداد معاملات صورت گرفته در منطقه 15 تهران، 202 فقره و متوسط قیمت هرمترمربع مسکن در این منطقه نیز، 50 میلیون تومان بوده است.

به گزارش شهر بورس به نقل از اکوایران، این در حالی است که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته(خرداد1402)، تعداد معاملات انجام شده 150 فقره و متوسط قیمت هرمترمربع مسکن نیز، 47 میلیون تومان بوده است.

یک واسطه‌گر ملکی در محله افسریه با اشاره به افزایش اجاره‌بها در سال جاری می‌گوید: برای رهن آپارتمانی با 70 مترمربع زیربنا و نوساز در این محله، 880 میلیون تومان تعیین کرده‌اند در حالی که سال گذشته رهن کامل این واحد، حدودا 600 میلیون تومان بود.


بیشتر بخوانید:سقوط شدید قیمت تون‌کوین با دستگیری مالک تلگرام در فرانسه


مشاهدات ما نشان می‌دهد که در محله مشیریه، برای واحدی 45 متری و بدون آسانسور و پارکینگ، 250 میلیون رهن و 3 میلیون تومان اجاره ماهانه و در محله افسریه، برای واحدی 90 متری و 13 سال ساخت و بدون پارکینگ، 550 میلیون تومان رهن کامل تعیین شده است.

در محله اتابک، واحدی 73 متری و 2 سال ساخت، به همراه امکانات، با 600 میلیون رهن کامل و 100 هزار اجاره ماهانه و در محله کاوران، واحدی 55 متری و به همراه امکانات، با 400 میلیون تومان رهن کامل آگهی شده است.

آخرین قیمت مسکن در منطقه 15 تهران + جدول

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ