تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
کد خبر : 147221

امکان خرید بلیت در مرز مهران امکان پذیر است

امکان خرید بلیت در مرز مهران امکان پذیر است
مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری گفت: خرید بلیت برای زائران اربعین از پایانه مرزی مهران و در سکو‌های فروش بلیت امکان پذیر است.
به گزارش شهر بورس، داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری با بیان اینکه ناوگان مورد نیاز برای جابه‌جایی زائران در تمامی پایانه‌های مرزی تامین شده و مشکلی از لحاظ کمبود ناوگان وجود ندارد، گفت: خوشبختانه تمهیدات لازم برای تامین اتوبوس انجام شده و در حال حاضر بیش از ۸۵۰ ناوگان اتوبوس در پایانه مرزی مهران آماده جابه‌جایی زائران است.

وی افزود: از تمامی ظرفیت‌های خود برای جابه‌جایی زائران استفاده و اتوبوس‌ها را به سمت پایانه‌های مرزی به ویژه مهران هدایت کرده‌ایم تا در بازگشت زائران خللی ایجاد نشود.


باقر جوان یادآور شد: موج بازگشت زائران شروع شده و تا کنون بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر از پایانه مرزی مهران جابه‌جا شده‌اند و همچنان پایانه مرزی مهران به عنوان پرتردد‌ترین مرز به شمار می‌رود.

مدیر دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری یادآور شد: هم اکنون روند تهیه بلیت برای زائران بسیار تسهیل شده و زائران از پایانه مرزی مهران و در سکو‌های فروش بلیت به راحتی می‌توانند  اقدام به خرید بلیت کنند و مشکلی در این بخش برای زائران  وجود ندارد.

خبر مرتبط
خدمت رسانی 24 ساعته بانک سپه به زائران اربعین حسینی
خدمت رسانی 24 ساعته بانک سپه به زائران اربعین حسینی

شعب کشیک بانک سپه در مناطق مرزی غرب کشور به صورت 24 ساعته مشغول خدمت رسانی و تامین ارز اربعین به زوار حسینی است.

وی افزود: تا روز یکشنبه همزمان با افزایش میزان بازگشت زائران، تعداد سرویس‌های روزانه به پایانه‌های مرزی به ویژه مهران تا ۲ هزار سرویس افزایش خواهد یافت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ