تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶
کد خبر : 146856

ثبت نام آنلاین کارت سوخت/ چگونه به راحتی کارت سوخت خود را آنلاین دریافت کنیم؟

ثبت نام آنلاین کارت سوخت/ چگونه به راحتی کارت سوخت خود را آنلاین دریافت کنیم؟
با راه‌اندازی سامانه اینترنتی ثبت کارت سوخت، مالکان خودروهای نو شماره می‌توانند به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، کارت سوخت خود را آنلاین دریافت کنند.

به گزارش شهر بورس، روش ثبت نام کارت سوخت برای مالکان خودروهای نو شماره از طریق سامانه اینترنتی اعلام شد. سیدباقر نورالدینی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان یزد، اعلام کرد که مالکان خودروهای نو شماره می‌توانند با مراجعه به سایت سامانه ثبت کارت سوخت و ایجاد پروفایل کاربری، درخواست کارت سوخت خود را به صورت آنلاین ثبت کنند. نورالدینی افزود: این سامانه در راستای تحقق دولت الکترونیک و تسهیل فرآیندهای خدمت‌رسانی به مردم راه‌اندازی شده است. با راه‌اندازی این سامانه، نیاز به مراجعه حضوری به مراکز کاهش یافته و صدور کارت سوخت سریع‌تر انجام می‌شود.

پیش از این، روش دیگری برای دریافت کارت سوخت خودروهای صفر معرفی شده بود. در سال گذشته، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرده بود که از تیرماه ۱۴۰۲، خریداران خودروهای صفر می‌توانند پس از تحویل خودرو و با مراجعه به مراکز پلیس+۱۰ و ارائه مدارک شامل شناسنامه و بیمه شخص ثالث، کارت سوخت خود را دریافت کنند.

منبع: اقتصاد100

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ