تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 146678

نوسان شدید قیمت‌ها در بازار / کدام خودرو ۸۰ میلیون تومان ارزان شد؟

نوسان شدید قیمت‌ها در بازار / کدام خودرو ۸۰ میلیون تومان ارزان شد؟
قیمت محصولات کرمان موتور امروز ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ با نوسانات شدیدی همراه بوده است. در این خبر به بررسی دقیق این تغییرات خواهیم پرداخت.

به گزارش شهر بورس، قیمت محصولات کرمان موتور در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ با تغییرات چشمگیری روبه‌رو شده است. در شش محصول این شرکت، نوسانات قیمتی مشاهده شده که برخی از آن‌ها کاهش و برخی دیگر افزایش داشته‌اند. این تغییرات قیمتی در بازار خودرو ناشی از نوسانات قیمت دلار در ۲۴ ساعت گذشته است و به‌طور مستقیم بازار خودروهای مونتاژی کرمان موتور را نیز تحت تأثیر قرار داده است.

نوسان در قیمت محصولات کرمان موتور

بازار خودروهای مونتاژی کرمان موتور امروز با تغییرات قیمتی متعددی مواجه شد. به‌عنوان مثال، جک J4 که یکی از محصولات اقتصادی این شرکت محسوب می‌شود، با افزایش ۶ میلیون تومانی به قیمت ۷۸۱ میلیون تومان رسید. این در حالی است که این خودرو در طول ده روز گذشته حدود ۷ میلیون تومان کاهش قیمت داشته است.

افت چشمگیر کی‌ام‌سی T9

کی‌ام‌سی T9، پیکاپ پرآپشن و قدرتمند کرمان موتور، در روزهای اخیر با کاهش قیمت چشمگیری مواجه شده است. امروز نیز قیمت این خودرو با کاهش ۸۰ میلیون تومانی به ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان رسید. این کاهش قیمت قابل‌توجه، این پیکاپ محبوب را به یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های خرید در بازار تبدیل کرده است.

افزایش قیمت جک S3

جک S3، کراس‌اوور محبوب کرمان موتور، امروز با افزایش قیمت مواجه شد. این خودرو با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به قیمت ۱ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این تغییرات قیمتی نشان‌دهنده تأثیر مستقیم نوسانات بازار ارز بر قیمت خودروهای مونتاژی است.

مدل خودرو قیمت قبلی (تومان) تغییر قیمت (تومان) قیمت فعلی (تومان)
جک J4 ۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰ +۶,۰۰۰,۰۰۰ ۷۸۱,۰۰۰,۰۰۰
کی‌ام‌سی T9 ۳,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰ -۸۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جک S3 ۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ +۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات